No WH gm Mod - PointBlank
28 Haziran 2012 Perşembe

No WH gm Mod

merhaba arkdşlar geri döndüm size süper bi hack ile vhsiz :D

win7-win xp- vista
her sürüm uyumludur
fixlenmeden çabuk kullanın

içinde abti illegal vardır nedemek ?
hackshiel illegal programı hatası gelmez hiç bir zaman
bugtrap vermez
ama fixlenirse hiç bir sorun vermeden atar

şimdi hackın özelliklerinden bahsedim

1-gm mod
gm mod nedir
gm mod bombayı 3 saniyede imha eder sizi videoya çekseler bile ban yemezsiniz :D
gm mod silahı çok hızlı değiştirir
gm mod can 120 yapar

2-No respawn(Doğmak yok)
tdm maçlarında öldüğünüz zaman 8 saniyelik bi süre vardır bu süre kalkar

Not:dllnin adını değiştirmeyin injekt olmaz

linki değiştiripye paylaşana haram zıkkım olsun dllyi çalanada haram olsun


LİNKhttp://adf.ly/A9BQh





oyundan resim

28 yorum:

  1. aga xp de açılmıyor :S

    YanıtlaSil
  2. Mucco iyi hos guzelde dll nerde kardesim dalga mı gçeyon sen?

    YanıtlaSil
  3. dll yok neyi seççez dll yi upload et mucoooooooo

    YanıtlaSil
  4. aynen kardeşim dll yok delirdin mi sen

    YanıtlaSil
  5. dediğin gibi yaptım kendi buldu dll yi sonra oyunu flan açtım menuyu nerden açıcam

    YanıtlaSil
  6. arkdşlm menusuz ve bekle video geliyor

    YanıtlaSil
  7. kardeşim videoyu nezman koycan

    YanıtlaSil
  8. muco ben tahadi de kullanmak istedim ama ıd or password wrong diye hata veriyo normalde girince açıyo lütfen yardım :(

    YanıtlaSil
  9. kardeş bu türkde çalışıyo bilmiyom

    YanıtlaSil
  10. KARDEŞ ÇALIŞMALARIN İŞİME ÇOK YARIYOR TEŞEKKÜR EDERİM :D FAKAT BEN W.H İSTİYORUM 120 CANA TEK ATIYOR ADAMLAR BİR ANLAMI YOK BENCE.. VE HIZLI SİLAH DEĞİŞTİRME DE O KADAR ÖNEMLİ DEĞİL DİYE DÜŞÜNÜYORUM AÇIKÇASI BEN SEVMEDİM. BİZE DÜZGÜN ÇALIŞAN Bİ W.H VERSEN SÜPER OLUR ŞİMDİDEN TŞK LER ÇALIŞMALARININ DEVAMINI BEKLİYORUM

    YanıtlaSil
  11. Kardeş bu indirilemiyor npcaz link de indir yok!!

    YanıtlaSil
  12. kardeş dll yok cevap verirmsn nolur

    YanıtlaSil
  13. MÜCAHİT KARDEŞİM BANA SAĞLAM AİM VERİRMİSİN

    YanıtlaSil
  14. iyi de 120 canda hemen bitiyor bari 200 dalan yapsaydın boşa emeğin bence hızlı dogma iyi olmuş da işte araya bide adamların vh sakışsaymış iyi olurmuştu. bende yinede saol ellerine sağlık saol parayla alamıyoruz bizlere yardımcı oluyorsunuz.

    YanıtlaSil
  15. Kardeşim 2 sorum var ilki bu diğer oyuncular 120 can görünce şüphelenmezni diğeri ise rütbenin orda gm yazısı var o yazı diğer oyunculara gözüküomu

    YanıtlaSil
  16. Nametag.dll Yerini Buldum Muco Hiç Saklıyamassın Gençler DLL'nin Yerini Söylüyorum
    C:\Users\Alper\AppData\Local\Temp\~sfx006BDBA919

    Alper Yazan Yerde Bilgisayarınıza Koyduğunuz Ad Olucaktır Genelde Kendi İsminizi Yazarsınız Çabuk Mucahit Yorumu Silmeden Okuyun!!

    YanıtlaSil
  17. kardeş bunda canı 120 yapıyoda 120 işlemiyo sadece gözüküyo aynı 100 canlı gibi ne ayak ? tabancala arkd denedk bna sktıg ayagma 91 cnm kldı ona sktık aynı yere 100 canı var onunda 91 kldı ?

    YanıtlaSil
  18. Muco :D Panpa V.h Beklioz Senden

    YanıtlaSil
  19. mücahit kardeşim bir de envanter hilesi yapsan ya kardeşim kolay indirilen güzel bi şey yap da ng bebelerinin azı açık kalsın hadi kardeşim bekliyorum...

    YanıtlaSil
  20. Mücahit ellerine sağlık kardşm 1 haftadır kullanıyorum harika birşey. Ama bir sorun olmaya başladı kasmaya başladı hemde feci şekilde kasım kasım kasılıyor. Machu piç midir nedir o geldikten sonra oldu herhalde bi el at şu moda.

    YanıtlaSil
  21. Ya Sürekli Oyundan tıyor Mücoooo Şuna bİ eL at hackshield programı atıyor oyundann

    YanıtlaSil
  22. Kardeşim bu ne güzel çalışıyordu 7gündür fln kullanıyodum 8.günde oyundan 2dk geciyor oyun bugtrapsız atıyor bunun bi çözümü yokmudur ?

    YanıtlaSil
  23. kardes biz bu gm olmak icin dll nerden bulub indircez lutven yardim ett

    YanıtlaSil
  24. iyide aniden oyundan atıyor kardeş bi çözüm bul

    YanıtlaSil
  25. Joshen Brashrt7 Ağustos 2012 08:58

    Kardeşim DLL Yok Zaten Onunde DLL Çıkıyor Ona Tıklıcaksınız.. Yapmayı Bilmeyenler Beni Eklesin Eqonix1@hotmail.com

    YanıtlaSil


Yorum Kuralları
1. Küfür Yasaktır.
2. Reklam Yasaktır

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.