Point Blank no menu hack win 7/win xp / vista - PointBlank
17 Haziran 2012 Pazar

Point Blank no menu hack win 7/win xp / vista

Her sürümde çalışır

wh özellikleri

İnsert                  :Wh glas yeni sürüm çalışmaktadır
Delete                 : kafa wh 
page up               :speed hızı açar
page down          : speed hızı kapar
F6                      :hızlı bomba kurar (1saniyede)
F7                      :hızlı bomba kurmayı kapar
F9                      :hızlı bomba imha eder (1 saniyede)
F10                    :hızlı bomba kurmayı kapar

Notlar:
Arkdşlar speed hack çalışmamaktadır kusura bakmayın ama siz bi deneyin çalışıyor fakat hack shiel yakalıyor yani point blank illegal aktivesi bulumu ne öle bişi yazıyo ama korkmayın ban yemezsiniz



injektörü açınız point blankı başlatınız    ve injektör hata raporu vercektir gönderme deyiniz
Akrşldar whyi her sitede paylaşabilirsiniz  fakat linkleri değiştiripde paylaşana haram olsun

Hepinizden özür diliyorum şifreyi sölemeyi unutmuşum

Şİfre:muco90



Lİnk: buraya tıkla

24 yorum:

  1. Ya kardeşim açıyorum muco yu password diyor napmalıyımm ?

    YanıtlaSil
  2. Nolur kardeş videolu anlatım yaparmısınn ya ?

    YanıtlaSil
  3. Mucahit Cheat abi muco1 çalişmıyom windows 7 bit 32 çalişiyor mu

    YanıtlaSil
  4. Muco şire giriom bi bok olmuo :S nasıl yapcz bunu video koy bare

    YanıtlaSil
  5. Saol kardeşim ben injektörü ediyorum güzelce ama bende bütün hilelerde hile şeçme yeri gelmiyor

    YanıtlaSil
  6. MSCOMCTL.OCX VB.V.BBBB HATASI VERİYOR

    YanıtlaSil
  7. kardeş bu menusuz


    MSCOMCTL googleden bul system 32 ye at

    YanıtlaSil
  8. Kardeşim pc win7. injekt ediyorum sonra program hatası deyip hileyi kapatıyor. ne yapmam gerek.

    YanıtlaSil
  9. SAKIN KİMSE İNDİRMESİN BU PİÇ İÇİNE TRUVA ATI VİRÜSÜ ATMIŞ !!!!!

    YanıtlaSil
  10. çalışmıyor hile hemen oyundan atıyor vista 32 bit

    YanıtlaSil
  11. evet bu hilenin içinde truva atı var kimse indirmesin !! virüslü hack çok zeki bu dingil çarlarınızı çalacak.

    YanıtlaSil
  12. bu hack virüslü kimse indirmesin olum siker atar pc lerinizi çarlarınız gider söyliyim !

    YanıtlaSil
  13. knk lar bu hack virüslü indirenin pc sine dağılıyor pc nizi çökertir indirmeyin ! çarlarınızı da çalar bu piç..!!

    YanıtlaSil
  14. çalsında görüyüm polise şikayet ederim görürü ebesinin amını

    YanıtlaSil
  15. pasword muco90

    YanıtlaSil
  16. Mücahit Kardeşim Linkini Başka Sitelere Eklermisin Bu Sitede Reklam Çıkıyor Ve Beni Başka Bir Oyun Sitesine Yönlendiriyor ! LÜTFEN YARDIM ET ..

    YanıtlaSil
  17. Kardes Hileyi İndirdim Açtım Fakat Oyuna Girerken CARUBAN COMMUNITY çalışmayı durdurdu . hatası geliyor ???.. Pc Win7 32 bit ___???

    YanıtlaSil
  18. aga adisarynin sahibiyim hemen facene gir arkadaşlık isteklerini kabul et aga senle konuşmama lzım özrü dilerim sende direk vericem msn şifresini özür aga çok üzgünüm gerçek ismim saruhan özkan aga facene gir bak hemen

    YanıtlaSil
  19. Yeni vh ler yokmu yeni vh ler bkliyorum vh lerin hepsi çalışıo

    YanıtlaSil
  20. mucahit ben bütün hileleri denedim calıstı hepsi calıstı ama bide aim v h koysaana be kardes

    YanıtlaSil
  21. Muco knk ben Mustafa Karagöz. Olm hile aylaşma 28.06.2012 de ortak hile paylaşım pilanı var ootalığı koparcaz ha o zamana kadar biriktir 1-2 tane paylaş.

    YanıtlaSil
  22. Teşekkurler KArdeşim :D

    YanıtlaSil


Yorum Kuralları
1. Küfür Yasaktır.
2. Reklam Yasaktır

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.