Wall hack D3D menu / Ucma / Yere girme - PointBlank
15 Ağustos 2012 Çarşamba

Wall hack D3D menu / Ucma / Yere girme



Linkler
injektör+dll:http://tr.rghost.net/39794932
Sadece Dll:http://tr.rghost.net/39794946


Jotti:http://virusscan.jotti.org/tr/scanresult/fe15e8e1b0f770b5c3edf6c44d313b67994dd42a/5f8a39a99320d746c7b34e62312b3a2143c6c586

Şifre:muco

Arkdşlar İndirdiğimiz exeyi açıyoruze yeşil bişey dolunca gelen uyarılara tamam diyoruz
daha sonra pblauncheri başlat yazısı çıkınca başlatıyoruz ve resim çıkacak resimde şifre yazacak
o resim geldi ise hile olmuş demektir ve şifreyi girdikten sonra oyun kendğilinden başlat
hileyi yön tuşları ile aktif ediniz

buyrun resim :D

16 yorum:

  1. müco nolur win 7 de vidio gonder ama tam gonder nasıl indircemiz itibaren yaparsan sevinirim :)

    YanıtlaSil
  2. 2 YORUM BENDEN KNK FACEBOOK SAYFANI ÇALOMIŞLAR HERALDE BEN ŞİKAYET ETTİM ALIRSIN SEN SAYFANI GERİ KRDEŞİM www.facebook.com/Furkan.Telci
    Artık Oto hs fln verirsin.

    YanıtlaSil
  3. ÇALISMIOR KARDEŞİM NE ETCEM

    YanıtlaSil
  4. mücahit o kadar vidio ile goster dedim olmuo da işte tw versem yaparmısın cevap bekliyorum faceden
    www.facebook.com/gorkem.donmez.16

    YanıtlaSil
  5. nasıl olmuyor ben girdim kütüphanede çöl kampında her mapta yapıom

    YanıtlaSil
  6. mucahit kardeş ben karnel le injeck ediom ama 5 dk sonra atıo bicözüm pls

    YanıtlaSil
  7. muco kardeş oluyo ama atıo bi çazüm bu arada injekt törlerin artık çalışmıo bende karnel ile injeck ettim ama 3. 4 dk sonra atıo

    YanıtlaSil
  8. krdeş ben her bölümde oynuomda lüx viillede bugu nasıl yapcxaazz..

    YanıtlaSil
  9. Furkan telci bak şimdi b ye git lux villede daha sonra bomba kurma yeri var orda kçük merdiven var yha orda dene oluyor

    YanıtlaSil
  10. calısıyor rahat olun

    YanıtlaSil
  11. o küçük merdivende olmuyr video koysana ölüyor 2de bir

    YanıtlaSil
  12. d3dx9_41.dll yok diyo kardeş

    YanıtlaSil
  13. KArdesm Herşey tmm menü gelmıor

    girerkende dll injection succedded felan dior

    ama olmuor ..s r şifrede istemior

    YanıtlaSil
  14. kardeşim atıyor bu neden açklama yaparmsın? :) teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  15. d3dx9_41 dllsininereye yapıştırcaz ya :S eksik diyor

    YanıtlaSil
  16. furkan resim gelmesi için pc win 7 ise hileyi yönetici olarak çalıştır de ama benimde bugün çalışmıyor oyundan atıyor..

    YanıtlaSil


Yorum Kuralları
1. Küfür Yasaktır.
2. Reklam Yasaktır

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.