Üstte görünüp yerin altında Vurma Wh menu - PointBlank
14 Ağustos 2012 Salı

Üstte görünüp yerin altında Vurma Wh menu

Arkdşlar Hile çok güzel tek sorun var tek çekme hilesi yapmışlar oda silahlı mapta çalışmasını engelliyor Fakat bıçaklı mapta çalışır yerden vur hilesini açıp bomba kurarsanız yerin altına bomba kurur ve 1 sanieyde kurur ışınlanma açtğınız zaman gemi Mildowtn bu maplarda bazen işe yarar fakat oyundanda atar.

Arkdşlar pcnizde hack tespit edildi yazısı hilenin fixlendi anlamına gelmez artık gmler öle bişi yapmışki erin altına girince oyundan atıyor bunun hileyle alakası yok

hile fixlendiği nerden anlaşılır: hiç bir yazı görüntü gelmeden oyundan atıyor ise hile fixlenmiştir demektir

Buyrun linkler
Dll: http://tr.rghost.net/39774749
injektör: http://tr.rghost.net/39774755

http://virusscan.jotti.org/tr/scanresult/85390aee0bf399c6a3d2c8ff411ebda2c4a86c58


virusler bulaşıcı deildir


Resim

23 yorum:

  1. Mücahit Kardeşim Benim Tuşlar Basmıor Assagı INmıyor Bana Yardımcı Olurmusun Ltfen.

    YanıtlaSil
  2. Benım Tuslarım Basmıyor Yardım Veya Bir Onerı nVARMI mUvahit

    YanıtlaSil
  3. BENIM TUŞLARIM BASMIYOR YARDIM EDERMISIN MMUCAHİT KARDEŞİM

    YanıtlaSil
  4. ya muco bombayı eline alınca atıyor c4 bombasını tam kurcam atıyor

    YanıtlaSil
  5. hepsi calısıyor dimi menüdeki oyuncu hacklar ?

    YanıtlaSil
  6. mücahit abi oyundan at yor ya

    YanıtlaSil
  7. mücahit abi oyundan atı yor ya :(

    YanıtlaSil
  8. hack tespit edildi dio atıo bi yardım et mucoo !!!!!!! :@

    YanıtlaSil
  9. KArdes Atıyor :((

    YanıtlaSil
  10. KARDES ATIYOR NE YPMALIYIM

    YanıtlaSil
  11. mücahit kardeşim benim bilgisayarım XP virüs programı var virüs prgramını kapatıyorum yinede tek senin hilelerin degil indirdigim hcbir hile gorunmuyor :(

    YanıtlaSil
  12. mücahit kardeşim benim virüs programı kapalı olduugu halade hicbir hileyi acamıyorum acill yardım bekliyorunm.. cabuk yarrdım ederseniz cok sevinirim

    YanıtlaSil
  13. Aranızda point blank ornayım Adı Crazy olup klan master olup Adıda Meriç olan biri warmı ? :D

    YanıtlaSil
  14. Ben denedim atmadi kucuk bir sirri var c5 bonbasini aktiv edin ve

    YanıtlaSil
  15. KIŞIYE ÖZEL HACK BEDAVA YAKINDA

    ne zaman anlatcaksn

    YanıtlaSil
  16. Oyuna giriyorum menü çıkkmıyor abi ?

    YanıtlaSil
  17. Oyuna giriyorum menü açılmıyor detaylı anlatsan ! :)

    YanıtlaSil
  18. krdeşim hile link iniyor ağ hatası diyor napam

    YanıtlaSil
  19. Müco benim banneri sayfanda paylaştın hacki vermiyorsun ayıp kardeşim yaptıgın

    YanıtlaSil
  20. kardes galiba injekterini kullanamıyorm ben

    YanıtlaSil
  21. kardes herşey ii oyunda menüde acılıorda bir map a girince hack kullanım diyip atıo kardeş bi el atsan

    YanıtlaSil
  22. Kardeş üstte görünce vuruyorlar birşey farketmiyor yani :S yerden vuruluyor mu birde?

    YanıtlaSil
  23. Mucahit bn de oyuna girince yasadış hack tespit edıldı dıor
    Bu gun bıcak hilesi paylasırmısın

    YanıtlaSil


Yorum Kuralları
1. Küfür Yasaktır.
2. Reklam Yasaktır

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.