Yeni public - PointBlank
28 Ocak 2012 Cumartesi

25 yorum:

  1. kardeş knedin aim yapsan ve ziddu linki koysan daha iyi lur

    YanıtlaSil
  2. ya kardes bende bütün hackler oyundan atıo greklı olan butun programları yukluom ama yıne bugtrap verıo nıe böle oluo çıldırcam bı yardım etsen İsmim Levent

    YanıtlaSil
  3. eyw çalışırsa sendeyim hep :)

    YanıtlaSil
  4. pcnin gücü düşüktür yada windows sahtedir

    YanıtlaSil
  5. kards service pack 3 4 gb ram intel core i 3 sence ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  6. adsiz kardes bende sana katiliyorum.,..butun hackler yok ama Mucahotin hackleri hep atiyo..bende de service pack 2 sahte diyil 3gb ram yaw..

    YanıtlaSil
  7. pekı senın bıldıgın baska ı hack sıtresı var mı adsız kardes :)

    YanıtlaSil
  8. mücahit ı el atsan benıma rk ların sende ın ındırdıgı hackler atmıo ama benım bılg atıo nıe bole oluo

    YanıtlaSil
  9. yaw cok adamda atio senin wallhacklerin mucahit..Gelistirsen wall larini,

    YanıtlaSil
  10. Mucahit -

    BEN ADSIZ

    KAYBOLMA + DINO MODDA KAÇ HİLESİ KANITLA DEMİŞTİN YA

    FACEBOOK:http://www.facebook.com/profile.php?id=100002397133555

    EKLE KARDEŞİM SANA ODA KURUP KANITLIYIM
    video çekersem Program Türkçe %100 Bulursunuz :D
    Ama bedava vermek isterdim ama ezık ezık gezıom .D

    YanıtlaSil
  11. arkşdlar hemen paylaşıorum 32 bit uyumlu her windows 7 uyumlu

    YanıtlaSil
  12. yada yarın paylaşacam çok güzel bir wall hack buldum 30 dk atmadı win 7 32 bit kötü pcde

    YanıtlaSil
  13. simdi paylas kardes.hic bir wallhack yok yaw/

    YanıtlaSil
  14. evet admin doru düzgün wall yok lütvennn

    YanıtlaSil
  15. tmm hemen düzenleyip pylaşıyorum

    YanıtlaSil
  16. Paylaş men !!

    YanıtlaSil
  17. admin 10 dk bile oynamadan point blank dan atiyor

    YanıtlaSil
  18. admin benim pc win xp service pack 2 10 dk oynuyorum maçbitmeden atıyor tüm programlar yüklü gereksiz programlar kapalı ne yapmalıyım xp orjinal

    YanıtlaSil
  19. Service Pack 3 yap !!
    Fps Çok olunca atıyor senin pc özellikleri yüksek olması lazım baska w.h dene !!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  20. ya benim win7 sp1 bu sarı haci indirdim kurdum oyuna girdim menü de geldi ama menüyü kullanamıorum acil yardım...

    YanıtlaSil
  21. Mucahit Kardes Oyunoloji.com da bana özel mesaj yollamışın o mesajın cevabını sana yolladım bakarsan sevinirim

    YanıtlaSil
  22. Mucahit Kardes Oyunoloji.com da bana özel mesaj yollamışın o mesajın cevabını sana yolladım bakarsan sevinirim oyunoloji de adım [ ikili44 ]

    YanıtlaSil
  23. Muco ekledinmi Aim botu senle beraber satışa çıkaralım ??

    İstedğin karışıklıkta vh var aim var ??

    YanıtlaSil
  24. Muco Bu atıoyomu ?

    YanıtlaSil


Yorum Kuralları
1. Küfür Yasaktır.
2. Reklam Yasaktır

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.