Wall hack Hızlı İmha D3D menu - PointBlank
8 Ağustos 2012 Çarşamba

Wall hack Hızlı İmha D3D menu

Gece Sahura dğru oynayın diye size iyi bir hile paylaşıyorum

Arkdşlar exeyi başlatınız hemen ardından Pblauncheri başlatınız Not şifreyi girdikten sonra hile akif dedi
ise hile başarılı bir şekilde olmuş demektir


şifre:muco

Hile Düzeltirmiş Fakat yeni bir sistem uygulanmıştır hileler bölünmüştür sistemlere göre bu yüzden fixlenmesi daha geç olacaktır 
 LİNKler
Windows xp                                 :Buraya tıkla
Windows 7                                   :Buraya tıkla
Vista                                             :Buraya tıkla
Diğer sürümler Win8,Win3 ,xp95:Buraya tıkla

Jotti:http://virusscan.jotti.org/tr/scanresult/691dda9e8f902011f254b8c418ef57bd8b90b12c
VirusTotal:https://www.virustotal.com/url/9a50e2aa65fd5ed981e589bde73f0135e5b1a1386aa4be423ff3521a42cec0b8/analysis/1344456171/

Resim

45 yorum:

  1. yanlışlıkla sildim yorumları arkdşlar şifre ismail küçük harflerlen

    YanıtlaSil
  2. hayırlı ramazanlar müco whyi indirdim yeşil kırmızı şeyler gözüküor fakat yazılar yok ama hile güzel:)

    YanıtlaSil
  3. Kardesim Menu YemYeşil Oldu Ve Yazılar Okunmuyor. Ama sag sol la acabiliyorum ama goremediğim için cok zor oluyor neden acaba ?

    YanıtlaSil
  4. Arkadaşlar benim pcnin sürümü xp ama hileleri açmıyor yardımcı olabilirmsiniz ?

    YanıtlaSil
  5. bıçak hack yokki bunda:D ama yinede saol

    YanıtlaSil
  6. abi hile menü geliyo yazılar gelmiyo

    YanıtlaSil
  7. abi hile menüsü geliyo ama yazılar yok :D

    YanıtlaSil
  8. 1. 30+30 sn bekletiyosun çok saçma ya. 1dkda 2 sini 500 kere okur normal biri!

    2. hilenin menüsü bozuk yazılar gelmiyor.

    YanıtlaSil
  9. KARDESIM HERSEY TAMAM OLUYO HILE AKTIF OLUYOR DIYO OYUNA GIRIYORUM BEKLEDIM FAKAT HİLE MENÜSÜ GELMEDI.

    YanıtlaSil
  10. KARDESIM HERSEY TAMAM OLUYO HILE AKTIF OLUYOR DIYO OYUNA GIRIYORUM BEKLEDIM FAKAT HİLE MENÜSÜ GELMEDI

    YanıtlaSil
  11. kardeş menüdeki renkli kısım gelio yazılar gelmio napayım

    YanıtlaSil
  12. arkdşlar bilmiyom neden böle oldu çalışıyo ama bi bakem yeniden paylaşım hileyi

    YanıtlaSil
  13. mücahit hile yapım dersleri veriyomusunuz kardeşim ?

    YanıtlaSil
  14. lann ismail lan ismail yazılar yok

    YanıtlaSil
  15. zaten hile sorunludur demıstı muco

    YanıtlaSil
  16. mucahit bnde sunucu kesilip duruo neden

    YanıtlaSil
  17. Siteye nezamandır takip ediyorum Mücahit abi. Benim pc me göre bir hack bulamadım bi çalışan http://www.facebook.com/berkan.demiroglu.98 beni ekleyip bir tane benim için güzel çalışan bir hack verebilirmisin ?
    Ben açık olduğumda teamviewerle girip yapabilirsin.Bir türlü olmadı wallhackım olmadı.MUCH clanına girecektim ama kapanmış.PB'yi bu sıralar bırakmıştım tekrar başladım rütbem küçük bu yüzden.

    YanıtlaSil
  18. mucoco vhlari nasil yapiyon bana da ders vere bilirmisin edim emin istersen mailim nicejudo@mail.ru

    YanıtlaSil
  19. neden yazdimi yayinlamiyon ve cevap yazmiyon kardes

    YanıtlaSil
  20. MUCO KARDESİM SANA BİSİ DİCEM...
    1.HİLE TKE RENK KUCUK BOYUTLU YAKALNMICAK BİSİ HER 2 TAKIMDADA ADAM GOSTERSİN YETER...
    2.MUCH KLANINA DAVET ATTİM ALİNMADIM...
    3.YENİ HİLEDE MENÜ DE YAZILAR CIKMIOR GORUNMUOR.
    4.YENİ HİLELER CALİSMALAR LAZIM
    5.AİM BOT HS ATMA HİLESİ PARA İLE ALABİLİRİM SANA SPONSOR DA OLABİLİRİM.
    6.DUSUN VE YORUMA CEVAP AT BEN SAAT BASİ GİRİP BAKIOM SİTEYE CEVABI YUZDE YUZ GORERİM..

    YanıtlaSil
  21. yeni tek renk hile kucuk boyutlu yap aim bot varsa para ile alabilirim.hilede menu yaızları gozukmuo saat bası yorumalra bakıom msj at

    YanıtlaSil
  22. sistem belirtili dosya bulunamıyo diyo

    YanıtlaSil
  23. Ya şu hileyi başka bi siteyede yüklermisin bu dosya tc ye bişe oldu eskinden şak diye indiriyodu şimdi bağşanıyor falan yazıyo yani bir alternatif link koyarmısın oraya

    YanıtlaSil
  24. Mucahit kardes ben kendi blog umu actım izninle hacklerini orada paylasabılırmıyım

    YanıtlaSil
  25. MÜCAHİT KARDEŞ OYUNUN EKRANI YOK AMA HİLE VAR DONUYO SONRADA PLASE WAİT HATASI VERİYO

    YanıtlaSil
  26. yaw pc nizdeki sürüme uymuyor diyor hepsini denedim pc win7 home basic

    YanıtlaSil
  27. Muco panpa her hileni çalıom tsk :D

    YanıtlaSil
  28. Muco panpa her hileni çalıom panpa saol ya çok ma-lsın :D

    YanıtlaSil
  29. müco kardeş sahura doğru yeni bi hile paylaşcam dedin ezan okundu hâlâ yok ???

    YanıtlaSil
  30. Keylogger var bunda

    YanıtlaSil
  31. ömer polat ben pcyi çökertmez demiyorum çökerteblir sen poinblank oyununa sade girdğinde her girdğinde çökme ihtimalı artar bu oyunla alakalı bişey ama içinde keylogger yoktur

    YanıtlaSil
  32. BÜTÜN GERÇEKLİĞİYLE BU HİLE FİX YEDİ YOK ŞU MAPA GİR YOK BUNA GİR FALAN DEMESİN KİMSE HEPSİN DE DENEDİM ÇÜNKÜ :D BÖLÜME GİRDİKTEN 1 DK YE KALMADAN ATIYOR HİÇ Bİ HATA VERMEDEN. YANİ BU HİLE DE MEFTA OLDU YENİSİNİ BEKLİYORUZ DERHAL AMA CROSS HAİR YANİ İŞARET OLAN BİR HİLE OLURSA DAHA GÜZEL OLUR SNİPCİYİM DE :DDDDDDD BU ARADA WİN7 OLANI FİX YEDİ DİĞERLERİNİ DENEMEDİM.

    YanıtlaSil
  33. s alykm mucahıt kardes fıx yedı galıba oyundan atıuyo artık buna ben zer baska yapsan hermapta olan ve hızlı ımha olabılımı

    YanıtlaSil
  34. 10 agustos 2012 hile fixx saat 20:21

    YanıtlaSil
  35. Kardesim ben vin7 kullanıyorum hile aktif diyor ama hiç bi ekran gelmio simdiden tskrler .

    YanıtlaSil
  36. Müco belli bi süreden sonra oyundan atıyo çözüm plss :/

    YanıtlaSil
  37. kardeşm en başta hack çalışıyordu hala çalışıyor ama oyundan atıyo

    YanıtlaSil
  38. fızlendı amk ya muco yenı at hadı

    YanıtlaSil
  39. abi 2 gündür oynadım bugün atmaya başladı

    YanıtlaSil
  40. Cinyot daki gibi olsun hilemiz ama onda defuse ve plant hilesi kapanmıyor herkes anlıyor hack oldugunu hade Muco senden bekliyoruzzz

    YanıtlaSil


Yorum Kuralları
1. Küfür Yasaktır.
2. Reklam Yasaktır

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.