Fixlendi Point Blank Bıçak hilesi Damage hack D3D menu - PointBlank
22 Temmuz 2012 Pazar

Fixlendi Point Blank Bıçak hilesi Damage hack D3D menu

arkdşlar dll sade veyiorum siz injektörü bulup injekt edin

indirmek için yazıya tıkla

Hata veren arkdşlar virus programını kapatıp yeniden indirsinler
pcsinde trojen varsa virus programı ile bi pcyi temizletip yeniden indirip denesinler


denedikten sonra çalışıyorsa yorum atmayı unutmayın


Arkdşlar sizinki neden öle bi hata veriyor bilmyiorum ama internet kafedede denedim öle bi sorun çıkmıyor yani vrus porgramı açıkken çıkıyoduda kapayınca olay çözülüyodu belki win 7 olduğu için

ve dllnin adını değiştirmeyin

Buyrun resimler

52 yorum:

  1. mücahit hata veriyo kardeşim 2 tane injectorle denedim bi tane hata veriyo yardım edermsn ?

    YanıtlaSil
  2. MUCAHİT KARDEŞİM HATA VERİYO

    HATA = FİLE CORUPTED this program has been manipulated and maybe it`s infected by a vurüs or cracked vb.

    filan bişeyler diyo çözüm bul nolur !!

    YanıtlaSil
  3. Sağol kardeşim :)

    YanıtlaSil
  4. Kardeşim File corrupted virus maybe diye bi hata geliyor ne yapabilirz

    YanıtlaSil
  5. Caracked bişey bişey hata veriyor açılmıyor yardım ??

    YanıtlaSil
  6. Çalışıyomu ? Wİn7 32 bit

    YanıtlaSil
  7. abi ltfen dosya ver ben injector blmomm ltfen

    YanıtlaSil
  8. Kardeşim hile çalışmıyor bir virüs tarafından çatlatılmıştır bunun için açılmaz yada kullanılmaz diyor.

    YanıtlaSil
  9. FİLE CORUPTED this program has been manipulated and maybe it`s infected by a vurüs or cracked vb.
    hata :/

    YanıtlaSil
  10. kardes mucahininjector den denedim injekte ediyo ama oyuna girince açılmıyo :S

    YanıtlaSil
  11. kardeşim çok saol çok güzel çalışıyorrr ellerine sağlık vallahi çoık mutluyum millete bıçakla taraıyom :DDDDD

    YanıtlaSil
  12. muco kardes hile süper çalişio injet ledım oldu ancak bu adama hemen ban yedırtır bi fraps ta işin biter yani öle bi sorun var ama hile süper çalişio ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  13. ya ben kapadım vırusu yıne aynı hata verıyor :S

    YanıtlaSil
  14. kardeş enjekte ettim ama oyuna girince çalışmıyor bi enjektör paylaşsan

    YanıtlaSil
  15. Mucahit kardeşim senin dedigin gibi yaptım kapattım ama dosya zedenlenmiş kırılmış olabilir diyo birdaha upload etsen şu hileyi lütfen yada yada düzeltsen

    YanıtlaSil
  16. windows xp sp3 sorunsuz çalısmakta we atmamaktadır.

    YanıtlaSil
  17. ya kardeş enjekte ediyorum ama çalışmıyor bi enjektör paylaşsan olur mu=??????*

    YanıtlaSil
  18. ya kardeş enjekte ediyorum ama çalışmıyor bi enjektör paylaşsan olur mu=??????*

    YanıtlaSil
  19. kardeşim enjektemi edicez.

    YanıtlaSil
  20. arkadaşlar heck çalışıyo oyuna girdiğinizde çıkmazsa klavyeden insert tuşuna basın geliyor.. ama bende bıçak taraması olmadı :(

    YanıtlaSil
  21. yav krdeşim win7 64 bit hata veriyor bi yardımcı olsan antivürüs programını katıpta indrdim gene aynı crakked virus falan filan bişeyler hata veriyor açmıyor yha ....

    YanıtlaSil
  22. Mucahit injektoru bulamıom şu injektor nerde sole win 7 de çalışıomu biraz bilgi ver kardesim

    YanıtlaSil
  23. saol muco çalıştı xp sp3 sorunsuz çalıştı tşk..

    YanıtlaSil
  24. win7 32 bit calısmıyor. inserte filan bastım olmuyor.

    YanıtlaSil
  25. Kardeş Oyunda mı inject etcez yoksa gırmeden mı inject edcez

    YanıtlaSil
  26. Mücahit cevapları nereye veriorsun sen kardeşim bu hile bana çok lazım bi yardımcı olursan

    YanıtlaSil
  27. Mücahit cevapları nereye veriyorsun bana bi yardımcı olursan bu hileye çok ihtiyacım var bi yardım et ya alktaki yorumlar gibi bir yazı çıkıyor bendede

    YanıtlaSil
  28. Mücahit kardeşim sen cevapları nerden veriyorsun ayrıca bu hile arkadaşların dediği gibi file corupted gibi şeyler yazıyor bu hile bana çok lazım bi yardımcı olursan çok sevinirim bi yardım

    YanıtlaSil
  29. Yaw arkadaşlar window 7 ultimatede çalışan w.h bilen warmı acaba ????

    YanıtlaSil
  30. yaw arkadaşlar windowsliwe 7 ultimatede çalışan w.h bilen warmı acaba ???

    YanıtlaSil
  31. arkdşlar şimdi virus porgramı ile pcyi iyi bi taratın hepsini tarayın sonra kapayıp açın virus programını kapayın hileyi yeniden indirin ve yeniden injekt ettinizmi olacaktır

    YanıtlaSil
  32. KARDEŞ SAAT 5 YERİN İÇİNE GİRME HALA GELMEDİİİİİİİ LÜTFEN AZ DAHA HIZLI OLURMUSUN GÜZEL KARDEŞİM BENİM :dddd

    YanıtlaSil
  33. pb launcher mi yoksa pb de mi çalıştırcaz kardeş

    YanıtlaSil
  34. tekrar yayınlasan hileyi olmazmı

    YanıtlaSil
  35. yaw injek edecezmi?edilecekse nasıl edilecek yardımmm

    YanıtlaSil
  36. injek etmekmi lazım/edilecekse nasıl edilecem yardımm

    YanıtlaSil
  37. injek nasıl edecez?

    YanıtlaSil
  38. windows xp sp3 test ettım kesınlıkle atmıyor.

    YanıtlaSil
  39. mücahiT win 7 64 bit çalışmıo napcaz ...

    YanıtlaSil
  40. fıx yedı atıyor

    YanıtlaSil
  41. Şu hilenin enjekte edilmiş halini koyabilirmisin ben enjekte etmeyi beceremedim...

    YanıtlaSil
  42. Mücahit Sadece Bıçak hilesi paylaşırmınn başlka bi özelik istemiyorum

    YanıtlaSil
  43. beyler seleckt dll yi kdr geliom titremeden sonra bi klosor açılıo dll gelio ordan sonra napacaz bi soleyin

    YanıtlaSil
  44. aga titreşim geli ondan sonra selct dll tıklıorum dll die klosor geli ordan sonra napılacak bi soleyin

    YanıtlaSil
  45. beyler şimdi titrio ondan sonra select dll baslıom orda dll klosor gelio ordan sonra napacaz bi solermisiniz

    YanıtlaSil
  46. aga oyuna giriom 5sn sonra atıo nie bole oluo bişe solıınde yapalım lutfen lazım bu yav

    YanıtlaSil
  47. beyler oyuna girirum 5sn sonra kapanıon bişe solermisiniz lutfen bu hıle çok lazım neden oluo bı soleyin

    YanıtlaSil
  48. çözüm bulan lutfen solesin lutfen

    YanıtlaSil


Yorum Kuralları
1. Küfür Yasaktır.
2. Reklam Yasaktır

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.