Yeni silah hack - PointBlank
1 Eylül 2012 Cumartesi

Yeni silah hack

Hackı Yapan : Ezra Hacker

Mini Axeyi düzenleyen Ekleyen : Mucahit Cheater


Hack özellikleri


120 Hp Ct


  • tdm maplarında doğma süresi kalkar
  • 3 saniyede imha kurma
  • 120 hp yapar
  • Nicklerde oynama yapar Ve blink verebilirsiniz
  • nickleri y olanların Gm hack olduğunu anlayabilirsiniz 
Sİlah Alma Bicak:

  • Sis bombasında 2 secenek var ve elinize hep kör bombası gelir
  • bomba hack oyundan atma ihtimali var öldürünce atabilir 
  • Bıçak hack Sadece mini axe çalışmaktadır benim testime göre 

Bir Oyuna girmeden silah hackını ve gm hackınızı ayarlayınız

oyun içeriğinde silah değiştirmeyin atabilir 



virus injectordedir başka injector ile inject edebilirsiniz



hacken üzerindeki e postadan vip hacke satın alabilirsiniz

arkadaşlar bazıları maincitden vlanetden çalmış diyorlar bu hackin asıl sahibi ezra hacker

inanmıyosanız sorabilirsiniz fakat maincitle ezra hack birlikte çalışıyor onu tam bilmiyorum

ben bu hackı nasıl aldım kodlarını : ezra hack herkeze dağıtıyor reklam amaçlı ben burda paylaşıyorum onun reklamını yapıyorum öyle izin veriyor 

29 yorum:

  1. Mucahit Bütün Bıçakları Alıyor Ama Hepsiyle Adam Vurunca Hack Tespit Edildi Diyor Ama Mini Axe'yle Adam Vurunca Atmıyor!!

    YanıtlaSil
  2. Muco Lınk Versene Ya Bırde Adam Akıllı Vh cıkar Muco Cok OzellıKLI vh ıstıoz aynısı olsun muco bununda lınkını ver

    YanıtlaSil
  3. sadece mini axe alınca atmaz oyuna girmeden önce al

    YanıtlaSil
  4. hata veriyor


    COMDLG32.OCX diye bir dosya hatası.

    YanıtlaSil
  5. Muco Girilmiyo Bende Girmeye Basıyorum Uyarılar Geliyo Siteler Geliyo Pb Açılmıyo

    YanıtlaSil
  6. müco dll dosyası eksik heralde pb launchere başlat diom dll dosyası eksik diyo lütfen yardımmm

    YanıtlaSil
  7. allah razı olsu mini axenin tadını çıkarıyom ama nolur tam sürüm koy zaman koyma :S

    YanıtlaSil
  8. ha bu arada mini axe fırlatıyor ! :D

    YanıtlaSil
  9. inject edilmiyor. Launcheri açtıktan sonra mı açacaz injectörü? Birde şifre bölümü gelmiyor.

    YanıtlaSil
  10. fixlettiniz yuh ya bundan bi tane daha yaparmısın mücahit abi

    YanıtlaSil
  11. MUCO 2 GÜN SONA BİŞİLER DİYO FİX'Mİ YEDİ BİŞİ SÖLE KARDEŞ

    YanıtlaSil
  12. Muco kardeş bu hile 2 gün sonra kapancak öle yazıyo gm olabilecegimiz bi hile yap be gm görünelim yaparsan çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  13. Kodlarına nerden ulaşabiliriz ?

    YanıtlaSil
  14. Hile Çok Güzel KarDeşim Ama 2 günlük Olmasaydı aha İyiydi Masaüstüne Atamayanlar için söylüyorum İndirirken Siteleri KApatmayın Hata VEriyor. HE bide Mini axe Güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  15. Hile Çok Güzel KArdeş 2 günlük Olmasa daha İyi Olurdu :D

    YanıtlaSil
  16. GM hack çok kullanışlı 120 hp nin bir faydası yok burada yani canın gidince yine 100hp üzerinden gidiyo sadece görüntü olmuş 120 hp ama hızlı silah geçişleri çok faydalı . Mücahit bu hile fixlendikten sonra 120 hpnin çalıştığı GM hack ve whnin bir arada olduğu bi hack yaparsan çok iyi olur.

    YanıtlaSil
  17. abı dun oyundaydim bırde gordum tuggeneral 142 hp var cıldırdım 120 hplı karakterle gm hack 142 hp ne guzel demı ben azerı terlan

    YanıtlaSil
  18. evet 120 hp işe yaramıy isterseniz denein wp sis bmbası atın 20 can gidio direk hızlı silah deyiştrme çk faydalı böle hileler yap mücahit abiiii

    YanıtlaSil
  19. Muco Alıntı Hılelerı Paylasmada Sen Kendın Hıle Yap CT RENKLI GOSTERME HILESI CIKAR

    YanıtlaSil
  20. yha mücahit kardeşim yeni envanter hack çıkar balistic alsın tmm mı kardeşim

    YanıtlaSil
  21. müco bunun dll si yokmu injekte etcm

    YanıtlaSil
  22. aga hile iyide gün sınırlaması yapma. para için yapıyosan diğer silahlarda hata vermeyenini yap onu sat ama bu beleş olsun ve sınırlama yapma.

    YanıtlaSil
  23. yenı bı sey paylas lan d . Ama vh lazım dıyı.l

    YanıtlaSil
  24. Adam virüslü virüs total vermiş resmen trojan var içinde siz g3r1z3k4lılar muco soyle yap boyle yap muco kandırma millleti torjasn koy gonder ohh 4.q

    YanıtlaSil
  25. size bedavya hile yapmayı ve inject etme source ve kodlarını paylaşcam para vermeyin haber bekleyin

    YanıtlaSil
  26. Barış çelik zaten ben paylaştım kodları dostum

    YanıtlaSil
  27. yyaa mucahit iyilk ypmıssın bari tam yap silah almada kriss alabilir yapsaydık combat alabilir olsaydı yaaa

    YanıtlaSil
  28. oyun oynadım 2 gün boyunca atmadı bikaç gün girmedi hala 2 gün demo diyo bittimi çalışan varmı arkadaşlar

    YanıtlaSil
  29. BEYLER HİLE FİX GALİBA PLASE WAİT DEDİ OYUNA GİRER GİRMEZ :(

    YanıtlaSil


Yorum Kuralları
1. Küfür Yasaktır.
2. Reklam Yasaktır

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.