- PointBlank
28 Ocak 2012 Cumartesi

32 yorum:

  1. muco ng kodu paylaşırmısn ?

    YanıtlaSil
  2. Arkadaşlar ben bunun içindeki exe yi çalıştırdım oyunu açtım dll yi injekte etti oyunda menü falan yok :S insert tuşuyla hiç bir şey olmuyor.

    YanıtlaSil
  3. Bir yardımcı olsanız nasıl yabacam söylermisiniz w7 64 bit injektörde varsa verebilirmisinz

    YanıtlaSil
  4. oyundan atmiyormu bu?

    YanıtlaSil
  5. furkan bekle sana injektör ayarlayım

    YanıtlaSil
  6. Çok teşekkür ederim.Allah razı olsun senden.Ben bu hileyi çalıştıramadım yani oyunda menü yok bir şey yok acaba injektör uyumsuz diye mi ?

    YanıtlaSil
  7. ö.d arkdşm farklı injektör koydum dene

    YanıtlaSil
  8. DENİCEM BİRAZDAN SÖYLERİM SONUCU

    YanıtlaSil
  9. Çalıştı fakat biraz garip bir hile bu sarı yani yerler falan mavi sarı garip bir şey her şey mavi sarı adamlar ayırt ediliyor fakat karışık gözüküyor :S

    YanıtlaSil
  10. bak arkdşım oralarda oynama lux villede kütüphanede felan oyna yeni maplarda açmaz
    adamları ayırt etmek için üstündeki yazıalara bak

    YanıtlaSil
  11. kardes bi el ay ya kaç haftadır yapamadım hep senin blogdayım kendime göre bişi bulamadım bazılarını açtım Please wait deyip oyundan atıyor bi el atsan :S

    YanıtlaSil
  12. müco bu hackı bnde açtm ama 10 dk sonra attı knk :D: S

    YanıtlaSil
  13. Oyundan atıyor yaw her şey kapalı :S yinee atıyor.

    YanıtlaSil
  14. muco sana güven sonsuz ama -5 dk belkide daha az atiyo bi hack yap 5*6saat atmasın

    YanıtlaSil
  15. Muco format tmm aimi koy editleyek bakalım nolcak sonuç ;)

    YanıtlaSil
  16. Acaba hangi haritalarda çalışıyor kütüphanede luxvillede çalışıyor çöl kampında eğitim kampında şantiyede çalışmıyor hangi haritalarda çalışıyor deneyenler...

    YanıtlaSil
  17. windows xp de calisan bir wh varsa koyabilirmisin.Bu hacki acinca bi sure sonra oyundan atiyor.Hatta mumkunsu renksiz wh olsun.

    YanıtlaSil
  18. Muco Aimli VİP BULDUM İLETİŞİME GEÇ

    YanıtlaSil
  19. :D :D mücahit facede mesaj attım.Ekledin beni fakat cevap vermedin :S neyse işin yokken konuşuruz kg

    YanıtlaSil
  20. Bana geçme olum iletişime geç

    batuhansezer06@hotmail.com ekle

    YanıtlaSil
  21. ATİYO KARDEŞ 1 DK SONRA ATİYO ARTIK 10 DK 5 İNDİ SONRA 1 :) GÜZEL WALL BEKLİYORUZ HİC ATMAZYAN İİ GÜNLER

    YanıtlaSil
  22. Mucoo :D kanka bn seni facede eklicem ismım burak cubukcu oke

    YanıtlaSil
  23. Mucoo banada aim koy aım koya lutfen

    YanıtlaSil
  24. Müco kardeş hot linkinde raden.dll var wall yok duzelt kardeş rade calısmıore

    YanıtlaSil
  25. mucahit bi siteden aim indiridm soradna farkettim icnden keyloger cikdi ne car kaldi nede msn pb cairmda binbaşiydi bişi yapbailirmisin
    ): mağdurum

    YanıtlaSil
  26. Arkadaşlar keyloggerlarla başa çıkmak zor iş kendini bu işlerde kanıtlamış arkadaşların wh lerini kullanın mesela Mücahit.

    YanıtlaSil
  27. Keylogger için

    Keylogger Avcisini indir birde
    Format at

    YanıtlaSil
  28. Kardeş Ben Oyuna Giriyorum Hemen Uygulama Hatasi Yaziyor Atiyor Nasıl Çözerim

    YanıtlaSil
  29. mustafa
    mucahit abi bende vhyle oynarken 3 dakikada oyn tamamen kapanıyor bana yardımcı olurmusun

    YanıtlaSil


Yorum Kuralları
1. Küfür Yasaktır.
2. Reklam Yasaktır

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.