- PointBlank
28 Haziran 2012 Perşembe

24 yorum:

  1. aga ben point blank tahadi de denedim dirmeğe uğraşırken şu ekran çıkıyo karşıma lütfen yardım et ıd ve password um doğru
    [url=http://bit.ly/c25MCx][img]http://d1206.hizliresim.com/y/w/8wyvg.jpg[/img][/url]

    lütfen yardımcı ol

    YanıtlaSil
  2. kardeş banane tahadiden yaw turk oyna

    YanıtlaSil
  3. kardeş şu nametag.dll upload edermısın inject yapacam ama dosyayı gormuyo

    YanıtlaSil
  4. Ordamsın kardeş videoda gosterdıgın nametag gorunmuyo bende upload wedermsın senı beklıyorum :((

    YanıtlaSil
  5. virus programını kapatıp dene

    YanıtlaSil
  6. VİRÜS PROGRAMIM YOKKİ KARDEŞ BUNU İLK DENEDIGIMDE OLMAMSTI OZMAN DİREK NAME TAG I GORMUSTU ONLA DENEMEİŞTİM OYUNA GİREMEMİŞTİM SONRABAŞKA VHLERLE DENEDIM DAHA SONRA TEKRAR BU NAMETAGLA YAPACAKTIMKİ BULAMADIM BAŞKA KLASOR ACILIO SONRADAN DENEDIGIM WHNİN KLASORU Bİ ZAMET SUNU UPLOAD EDERMSIN

    YanıtlaSil
  7. Kardeş upload edicekmisin seni bekliyorum ???

    YanıtlaSil
  8. ben win 7 kullanıyorum 64bit yönetici olarak açtım videoyu aynen yaptım oyuna girdim ama bende dediğiniz şekilde olmadı can 100 ve diğer özelliklerde yok yani çalışmıyor şuan için yalnız dikkatimi çeken senin tarih farklı video çektiğinde eski bir hilemiydi bu

    YanıtlaSil
  9. KARDEŞ ÇALIŞMALARIN İŞİME ÇOK YARIYOR TEŞEKKÜR EDERİM :D FAKAT BEN W.H İSTİYORUM 120 CANA TEK ATIYOR ADAMLAR BİR ANLAMI YOK BENCE.. VE HIZLI SİLAH DEĞİŞTİRME DE O KADAR ÖNEMLİ DEĞİL DİYE DÜŞÜNÜYORUM AÇIKÇASI BEN SEVMEDİM. BİZE DÜZGÜN ÇALIŞAN Bİ W.H VERSEN SÜPER OLUR ŞİMDİDEN TŞK LER ÇALIŞMALARININ DEVAMINI BEKLİYORUM

    YanıtlaSil
  10. AAF Truvatı virüsü var o uzden gözükmüo

    YanıtlaSil
  11. kardesim carımın rütbe yüksek gm olmayı kapatsan olr mu hızlandırma ve 120can ve dogma cok iyi bnce gm olmayı kapatıp yayınlarsn cok spr olr kardesim simdiden tsk ederim

    YanıtlaSil
  12. çok saol çalısıyorrrrr :)

    YanıtlaSil
  13. güncellemeden sonra çalışmıyor ...

    YanıtlaSil
  14. Virüs zarar verirse bilgisayara aaf truvati atı virüsü saten pc yukleneni resetleyince silio hergün yeniden indir .... hilelerini beğeniyorum sınırsız mermi yollarsan sevinirim

    YanıtlaSil
  15. Virüs kapatıp ole açtım oldu saol knk

    YanıtlaSil
  16. SA mücahit benim pc de diğer hile çalışmıyor muco olan onu nasıl açacam

    YanıtlaSil
  17. LA MÜCO DLL YI GORMYO BNM PC NE YAPCAM ? SU DLL YI ACSAN ?

    YanıtlaSil
  18. kardeş inject now basıyorum pencereler açılmıyo inject edişdiğini bildiren ne yapmalıyım?

    YanıtlaSil
  19. mücahit ben indiedim attım masaüstüne sonra açtım yönetici olarak sonra pb yi açtım sağ üst köşeye gitti sonra dll yi eklediğimiz yere bastım nametrag die bir dll çıktı o dll yi yaptım sonra oyuna giriyorum girerken hiçbir uyarı gelmiyo hadi gelmedi oyuna giriyorum neye bascaz bunlara bir yanıt ver kardeşim lütfen window 7 32 bit nokta :D.

    YanıtlaSil
  20. Sa mücahit ben önceden paylaşmış olduğun hileyi çalıştıramadım yada benim pc de çalışmıyor ona bi çözüm bulabilirmisin W7 64 bit işlemci şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  21. Sa mücahit ben önceden paylaşmış olduğun hileyi çalıştıramadım yada benim pc de çalışmıyor ona bi çözüm bulabilirmisin W7 64 bit işlemci şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  22. kardesım upload ettigin siteyi verirmisin

    YanıtlaSil
  23. al kardeşim
    http://www.dosya.tc/server17/kuPPNm/muc.exe.html

    YanıtlaSil
  24. müco bnm pc win 7 32 bit gm mod fix mi yedi yoq bnde mi bişi var.

    YanıtlaSil


Yorum Kuralları
1. Küfür Yasaktır.
2. Reklam Yasaktır

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.