Point Blank 64 bit Chams Menü - PointBlank
4 Mart 2012 Pazar

25 yorum:

  1. İlk Yorum Benden Saol Keşke Aim Hackde Olsa

    YanıtlaSil
  2. mücahit abi oyunda girdiğimde geliyor menü oyun dolarken donra kayboluyor nasıl yapıcaz diğerindede aynısı olmustu yardım edermısın ?

    YanıtlaSil
  3. kardeş yha benm windows orjinal win7 64 bit ama bug trap hatası gelıo windows sahte filan deil ama ben hepsini acmıstım hiledekileri

    YanıtlaSil
  4. S.a mücahit hile güzel de arada atıo senden daha güzelini bekliorum paylasırsan güzel olur birdde lüütfen aim bot bulursan hemen paylas cok ihtiyacım var!! Saol bu hile için

    YanıtlaSil
  5. Mucahit benim bilgisayarim Xp di senin w.h lerin calismiodu.ama Windows 7 yaptim simdi calisio ..SAaolll yaw

    YanıtlaSil
  6. abi sen yeni site aç senin siteyi takip ediyolar yani paylaştiğin hack aninda fixleniyo

    YanıtlaSil
  7. İçi full virüs mk sakın indirmeyi kodugumun götü..

    YanıtlaSil
  8. aga sefa haklı senı takıp edıyolar cıkardıhın v.hler 1 gun cınde fix yıyor dehıs sıteyı

    YanıtlaSil
  9. kardes 32 bit çalışır mı

    YanıtlaSil
  10. oyundan atıyor 2 de bir yaptığın hieyi ... bide ezik ezik şarkılar koymuş

    YanıtlaSil
  11. mücahit kardeşim wall ların sorunsuz çalışıyo eywallah ama oyundan atıyo buna bi çözüm bulabilirmiyiz? w7 64 bit kullanıyorum adım özgür cvp yazarsan iyi olur kardeşim

    YanıtlaSil
  12. A.q evlatları hiç bi sorn yok ben kullanıyom sizde sorn var ...

    YanıtlaSil
  13. oyundan atıo belli bi sürese sonra ama hack calısıo

    YanıtlaSil
  14. sa ben de çalışıyor ama 45 dakika sonra atıyor
    sizin gösterdiğiniz gibi yaptım en fazla 45 daKİKA DURUYOR BAZENDE 20 DOLUNCA ATIYOR
    enjektör verirmisiniz
    mücahit bey
    enjektör lağzım ben bi tane buldum ama işe yaramıyor

    YanıtlaSil
  15. Abicim benım pc windows 7 34 bit atıyo gınede
    bize hiç atmyan bı hile ulsan abicim yha

    YanıtlaSil
  16. pardon 64 bit

    YanıtlaSil
  17. adam içine server gömüp size veriyor sizde keklik gibi düşüyorsunuz avcının eline!

    YanıtlaSil
  18. ya kardes windows 7 32 bite atmıyan bı w.h yapsan alah rızası için ne olur ya :( :( :(

    YanıtlaSil
  19. şifresi ne bu vh nin abi

    YanıtlaSil
  20. aaabi dosya buluna mıyor yazıo

    YanıtlaSil
  21. aaabi dosya buluna mıyor yazıo

    YanıtlaSil
  22. kardeş bende DNc.ınjector war bunu nasıl yabcaz bi yardım cı olur musun lütfen

    YanıtlaSil


Yorum Kuralları
1. Küfür Yasaktır.
2. Reklam Yasaktır

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.