Point Blank Full hack - PointBlank
10 Mart 2012 Cumartesi

33 yorum:

  1. ALLAH senden razı olsun...

    YanıtlaSil
  2. Açıorum Siddick D3D yazısı war başka bişey yok :S

    YanıtlaSil
  3. o çıkıyorsa çalışıyor demektir mouse ile üzerine tıkla wh tero wh ct felan çıkıcak onları aç işin hazır canım kardeşim maça gir ve oyna : )

    YanıtlaSil
  4. sunucu seçme yerinde bug trap veriyor

    YanıtlaSil
  5. Muco ben umur faceden kardesim sunucu seçme yerinde atıyor hemen ? neden olabilir?

    YanıtlaSil
  6. Oyundan atıyor muco biraz destek ver ya.

    YanıtlaSil
  7. bi güncellesen aoyundan atıyo

    YanıtlaSil
  8. Mücahit kardeş sunucu seçme yerinde oyundan atıyor lütfen yardımcı ol :)

    YanıtlaSil
  9. bende açılmıyor bile

    YanıtlaSil
  10. muco tam injectledim oyuna giriom tak bug trap bır yardm

    YanıtlaSil
  11. win7 32 bit çalışır mı??*

    YanıtlaSil
  12. kardesim tekrar bi elden gecirsen whyi sifreyi yazdıkdan sonra bugtrap hatası veriyorda

    YanıtlaSil
  13. oyna gırdığım gıbı atıyo oyunda n yha

    YanıtlaSil
  14. birde sonradan çalan şarkı ney ?

    YanıtlaSil
  15. kardeşim 1 sat oynuyorum atıyor ama benım pc de sorun war heralde temp sildim bide o gerekli programlar yok onları yaz kuruyum o zaman olr heralde

    YanıtlaSil
  16. Muco Tek Çalışmayan Hilen Bu

    YanıtlaSil
  17. Evet şifre yazıyorum karakter geliyor atıyor :/ Muco bir el at kardeşim :/

    YanıtlaSil
  18. oyuna girmedne atıo ::D

    YanıtlaSil
  19. injectorden olabilir beyler perx inj kullanın yada sonradan kernellle inject edin

    YanıtlaSil
  20. abi oyuna giriyorum sonra atıyor nasıl yapacaz?

    YanıtlaSil
  21. Mucahit kardeşim, bir el atsan diyorum !

    YanıtlaSil
  22. muco bi win 7 64 bit aim bot hacklesene hacı eğer yaparsan büyük sevapişlersin

    YanıtlaSil
  23. mücahit v.h yapmıyor yaban cı hileleri buluyor türkceye ceviiryor okadar zaten bu v.hler de deneme surumu yanı 5 dk sonra atar

    YanıtlaSil
  24. yoo Bence saoL mucahit hile çok güzel sadece temp yok oyuzden 4 saatte bı atıyor ellerıne saglık :)

    YanıtlaSil
  25. fena fixlemişler bu hileyi :D

    YanıtlaSil
  26. evet muca ağbey yha olmuyor şifreyi yaziyorum Tak Bugtrap hatası ilk once 5 dk fln please loding diyo sonra bugtrap . yardım !!!!!!

    YanıtlaSil
  27. şifre ne yawwww

    YanıtlaSil
  28. KARDEŞ YENİ BİR HİLE BUL ARTIK ATIYOR !

    YanıtlaSil
  29. beyler xp wh herkese vercem ama vın7 lazım banada
    faceden ekleyın adım tugay pıçak profılde kar resmı wardır

    YanıtlaSil
  30. calısmıor hileler adam gıbı bı hıle koyma zamanı gelmedı mı

    YanıtlaSil


Yorum Kuralları
1. Küfür Yasaktır.
2. Reklam Yasaktır

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.