Point Blank Wall hack bütün pcler uyumlu - PointBlank
18 Şubat 2012 Cumartesi

Point Blank Wall hack bütün pcler uyumlu

Arkdşlar 1 haftadır pb hack denemiyordum açtım denedim ki hiç atmadı işte size bu hackı paylaşıyorum

Arkdşlar size parasız wh paylaşıyorum lütfen yorumlarınıza dikkat edin ve bir teşekkür eksik etmeyin

Buyrun LİNk:
http://hotfile.com/dl/146950507/c1a4fc9/WH.rar.html

Arkşdlar deppfreze kullanuyırum çok faydası var önce temp klasörünü temizleyiniz ondan sonra oyuna giriniz
İLk defa vh deneyen arkdşlarda hiç atmaz ama sürekli vh deneyen arkdşlarda çok çabuk atabilir hile fix yememiştir ama yiyebilir 

Dllnin adını değiştirirseniz pc kapanır

buda vhnin kullanımı


Resimler


23 yorum:

  1. kardeş hileyi denıcem kardeş senın gıbı adam bulmak zor bazılarıda senın gıbı parasız dıyor sonra v.h yapıyor 30 tl ısıtoyr adanı vermek ıstemıyorum leklam olması bıde her ay 30 tl hayatında fıyat duymamıs her halde neyse kardes sana kufur edenler burdan bende bırkac kufur etmek ısterdım fakat deymez onlar cok bılıyolarsa kendılerı yapsın başarının devamını dılıyorum sana koaly gelsın

    YanıtlaSil
  2. aga denedım atıyor pc win7 32 bit acaba temp i nasıl temizleye bilirim ondan dolayı ola bilirmi bi yardım

    YanıtlaSil
  3. çok sık atıyor bi çözüm war mı?

    YanıtlaSil
  4. aga galiba hile fix yeıd dırek atıyor

    YanıtlaSil
  5. mucahit senin w.h lerin hep atio.Bugtrapsiz atio

    YanıtlaSil
  6. Aynen kardes bi sey soylede ona gore yapalım...

    YanıtlaSil
  7. HACİ BENDE HİLE SORUNSUZ ÇALIŞIYO (WİN 7 32 Bit) AMA HİLE ÇOK KASIYO VE İNSERTE BASTIĞIMDA KAPANMIYO .. VE NEDEN SWATLARI DOĞRU DÜZGÜN GÖSTEREN Bİ HİLE YOOKKKKKKKKKK

    YanıtlaSil
  8. Yaw kardeşim bir kerede Dosya.tc ye yükle yaa.

    YanıtlaSil
  9. YA KARDES BUTUN HACKLERİNİ DENİYORUM HEPSİ 3 4 DK SONRA OYUNDAN ATIYO LUTFEN XP İÇİN DÜZGÜN ATMIYA Bİ HACK YAP.

    YanıtlaSil
  10. ArkadaşLar ben kullandım bu w.h yi en fazla DAKİKA rekorum 50 dk ...)

    YanıtlaSil
  11. beyler bu vh icin bi program yüklü olması grkmi grkeni yapıorm uyarı flean gelmıor acılmıor

    YanıtlaSil
  12. trojan var içinde dikkat edin. kullanan kullanır.

    YanıtlaSil
  13. yha mucahıt tesekkurler ama atıyoo bug trap weryo ne yapmalıyım kardesım

    YanıtlaSil
  14. Kardeş Fix Yedi Heralde Yenisi Ne Zaman Gelir

    YanıtlaSil
  15. kardesim fix yedi buda açılmıyor yenisi ne zaman gliyor (cbk olsan:S )

    YanıtlaSil
  16. atıo be sen nerden gördün aynı programı indirmiozmu

    YanıtlaSil
  17. kardeş ben videodaki herşeyi yaptım oyuna girince vhyi açmıyor neye basmalıyım yada ne yapmalıyım?

    YanıtlaSil
  18. arkadaşlarbende hile war vh almak isteyen facebookum var adım korat kaylan linkini atarım size
    %100 çalışıo ama sarı wh

    YanıtlaSil
  19. Ya Ben Ayarları Yapamıom

    YanıtlaSil
  20. arkadaşlar bna injektör linkini atar mısınız arkadaşlardan istiom wermiyolar lütfen :(

    YanıtlaSil


Yorum Kuralları
1. Küfür Yasaktır.
2. Reklam Yasaktır

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.