Mucahit cheat - PointBlank
1 Şubat 2012 Çarşamba

Mucahit cheat

Akrşdlar hotfileden upload yapıyorum biliorsunuz.bugün güncelleme geldi ve bütün param silindi.onun için uğraştım baya ama yok çözüm bulamadım.içinde 10 dolarım vardı 15 dolar olunca paypala aktarıp alışveriş yapcaktım.olmadı

Ben pazartesi günü yurda gidecem  4 aylık bi süre içinde okul.
yazın tekrar paylaşacağım vh ler
son 5 gün içinde hack editleyecem

isteyen varsa onun adına hack editleyecem bedava

artık facebooktan mesaj gönderin yapim bu işi
pazartesiye kadar burdayım

35 yorum:

  1. benim adıma etiketlertmisin yada faceni ver konusalım

    YanıtlaSil
  2. Hocam sen bana adam akıllı kolay kolay fixlenmeyecek bir hack yap bende paypaldan parası neyse gönderiyim sana :)detaylar için mesaj atarsan sevinirim=

    maxpayneefe@gmail.com

    YanıtlaSil
  3. arkadşım bana aim hack yaparrmısın yada bulurmusun ??

    YanıtlaSil
  4. kardeşim facebookta ekledim yaparmısın bana ??

    YanıtlaSil
  5. bana bi, fixlenmyen salam bi hack yaparmısın faceden ekledim murat altanlı

    YanıtlaSil
  6. mücahit kardeşim bana win 7 32 de çalışan wall bul yada işte GAMER ismiyle editle gitmeden okuluna sana paranı gönderiyim hmn 20 TL ama bulman lzm mail:eniyibjk@hotmail.com yaparsan çok ii olur bekliyorum paranı ng kodumu verem nasıl istiyosan vhlinkiyle at 10 güne kalmaz paran ya elinde yada hesabında olur

    YanıtlaSil
  7. aynen panpa yolla fixle karısık bşıler at ortaya

    YanıtlaSil
  8. yok kardeş win 7 32 bit wall hack yokk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nası yok arkadaş win 7 32 bit wall hack i paşa paşa kullanıyor hemde benden daha fazla süre atmıyor ! kullandığıysa şu DNc^injectör

      Sil
    2. ahanda bu http://hotfile.com/dl/144514889/0dcbce4/WH.rar.html 32 bitte paşa paşa çalışmaktadır arkadaşlar

      Sil
    3. Bende win 7 32 bit var bir sürüde hack var hepside çalışıyor WallHack

      Sil
    4. Mücahit kardeşim peki win 7 64 bit için var mı ?

      ACİLL CEVAPP ????

      Sil
  9. kardeşler size bi öneri şayet bilgisayarınız benim gibi win7 ve 32 bit ise hileye ya da injektöre sağ tıkla özellikler de uyumluluğa tıkla bu proğramı çalıştırıcağı uyumluluk modu yerni vista yapın şu anda elimdeki tüm hileler çalışıyo :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vallamı hocam? benimde win7 32 bit hangisi çalışıyor hocam şuanda senin kulandığınne? başka birşeyde yaptıysan söylermisin?

      LÜTFEN CEVAP VEERRR

      Sil
    2. bak kardeşim bu muco nun verdiği injektör varya onu benim dediğim şekle getir ve istediğin vh yi çalıştır

      Sil
  10. öldüğün yerde doğma hilesi var elimde gayet güzel çalışıyo

    YanıtlaSil
  11. Selam Arkadaşım. Yurda gıdıomussun allah hayırlısını nasıp etsın su bızım wall ısını konusak dıyom ıkı yolluk yap gıtmeden

    kartal_bjk_ceylan@hotmail.com

    YanıtlaSil
  12. mucoo sana diyorum bu fakirleri boşversen parası neyse veriyim wh ver bitane

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne fakiri lan sen kendine bak git dersini çalış çocuk bizim saçcak paramız var ssen kafanı yorma ama biz senin gibi havaya saçmıyoz kfn rht etsin ve insanlara kafana göre hakaret etme emi erkek ol azcık erkk dediğinin arkasında drr

      Sil
    2. Ruh hastalığı problemin mi vardı ? Geçmiş olsun. Biz ''GAMER'' in dediği gibi saçma sapan yerlere para harcamıyoruz. Bana ve bu blog'daki insanlara dokunan tek şey, 12 yaşındaki çocuğun bu lafları söylemesi.

      Sil
  13. Facebook kabul et Berk Erkal msnden de ekledim konusalım!

    YanıtlaSil
  14. beco.1912@hotmail.com ekledim aç konusalım Facebooktan ekledim 2 tane var biri ile keledim Berk Erkal ikiside sende aç konusalım lütfen acil.

    YanıtlaSil
  15. şimdi hack yokmu beyler

    YanıtlaSil
  16. MÜCAHİT KARDES FACEYE EKLİYİCEN SENİ ADIM BERKE BEKER KABUL ET LUTFEN

    YanıtlaSil
  17. win7 64bit w.h varmı wall hack var ama ayarlayamıyom mucahıt kardeş win7 64 bit w.h yarat :)

    YanıtlaSil
  18. arkadaşlar mucahıt gidiyo faceden wall hack aramaya yazın altın da dallas çıkcak girin ark ekleyin w. hl erden faydalanın

    YanıtlaSil
  19. win7 64 bit w.h hepsi var gelin beyler

    YanıtlaSil
  20. Wall Hack (EraySoyaslan) www.facebook.com

    YanıtlaSil
  21. bana yardım edecek yokmu yaaa admin wall hackın oyundan atıyor bi çare bul bana lütfen hayatımda ilk kez wall hack kullanıyorum

    Bu arada ben GM_SpooN herkese saygılar...

    YanıtlaSil
  22. Admin beni hiç bir zaman atmayan bir wall hack bulursan seni ng bebesi yaparım tamammı

    YanıtlaSil
  23. Mücahit banada wh yapabilirmısın zamnın olursa

    istiklal-07@hotmail.com

    şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
  24. banada ıyı bır wallhack yapabılırmısın lutfen
    hotmail:fenerli_selcuk_44@hotmail.com
    şimdiden tesekkurler :D

    YanıtlaSil
  25. aDIM KADİR bna güzel bir sarı gözüken heck yaparmısın?

    YanıtlaSil
  26. Mücahit abi allah aşkına bana bi wall hack yap ne olur ister aimbot olsun ister normal wall hack olsun ama yap lütfen eğer yaparsan E postam bu tkt_kadir@hotmail.com
    veya faceden eklersen kadir_50_100@hotmail.com

    YanıtlaSil
  27. abi bana aim bot yaparmısın yada bulurmusun çok ihtiyacım var lütfen

    bide facebook ney senin bulamadımda eklicem

    YanıtlaSil


Yorum Kuralları
1. Küfür Yasaktır.
2. Reklam Yasaktır

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.