- PointBlank
2 Şubat 2012 Perşembe

9 yorum:

  1. Sen Ver İndiren İndirsin Kardeş

    YanıtlaSil
  2. ben biliyom face bak samet bektaş

    YanıtlaSil
  3. Banada Ulaşırmısın Haßib Çelik

    YanıtlaSil
  4. banada ulaşırmısın akardeşim Hasan Özütrk mesaj attım

    YanıtlaSil
  5. Kardeş sen ver linki indiren indirir.

    YanıtlaSil
  6. Sen ver Ben İndirmenin Yolunu bulurum

    YanıtlaSil
  7. Mücahit çok saol idolümsün ;) Şu [Aim Bot (Wh değil)] paylaşsan süper olacak bu aralar bende bir Wh var 2,5 Aydır fix yemedi ve hala çalışor.Şaşırdım onla idare ediyorum ama artık işe yaramıyor adamın arkasından dolaşıp anca vuruyorum onda da adam arkası dönüp tek mermi ile HeadShot ben yerdeyim deli oluyorum !!! Şu AimBotu (Wh deil mümkünse) Paylaşsan süper olacak. Saygılarımla...

    YanıtlaSil
  8. Mucahit Aimbotu ne zaman paylaşacan

    YanıtlaSil


Yorum Kuralları
1. Küfür Yasaktır.
2. Reklam Yasaktır

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.