Point BLank sarı yeşil - PointBlank
31 Ocak 2012 Salı

30 yorum:

  1. medifare ye koysana kardes nolurr

    YanıtlaSil
  2. olmaz bu olması gerekiyor

    YanıtlaSil
  3. üstat fix galiba kapat hatası verio oyundan atıo 5 dk sonra

    YanıtlaSil
  4. atıyormu oyundan kardeş...

    YanıtlaSil
  5. Kardeş oyundan atıyor e-posta yerinde

    YanıtlaSil
  6. aim bot olsa çok güzel olur.bıktık artık w.h w.h herkesde w.h var.birkerede aim koy win7.herkes bıktı w.h den.

    YanıtlaSil
  7. Sizin yüzünüzden oyunda adam kalmadı malesef galasataray bursa maçına bakıyordum nereye geldim Amq

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

      Sil
  9. hiçte bıkmadık wh'den win7 için çalışan wh yok şuanda :/

    YanıtlaSil
  10. otomatk olarak menu flan gelmıo :S

    YanıtlaSil
  11. Kardeşim senin bende bir hack ın var D3D menu hack iyi güzelde aimbot u çalıştıramadım F2 yazıyo karşısında F2 ye basıyorum çalışıyo bi yardımcı olurmusun ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşim senin bende bir hack ın var D3D menu hack iyi güzelde aimbot u çalıştıramadım F2 yazıyo karşısında F2 ye basıyorum çalışmıyor bi yardımcı olurmusun ??

      Sil
  12. kardeşim eline saglık ama oyundan atıyor.yardımcı olur musun

    YanıtlaSil
  13. arkdşlar atıyorsa atıyor napim yani

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşim senin bende bir hack ın var D3D menu hack iyi güzelde aimbot u çalıştıramadım F2 yazıyo karşısında F2 ye basıyorum çalışmıyor bi yardımcı olurmusun ??

      Sil
    2. CANIN SAĞOLSUN BİZE BUNLARI BULYON ODA ŞÜKÜR

      Sil
  14. bugün paylaşım yok mu?

    YanıtlaSil
  15. Kardeşim Mücahit Her Gün Yayın Yapıyor Zaten Bugün Olmazsa Yarına

    YanıtlaSil
  16. Uyumlulugu vistaya getirin vin7 kullananlar atmıyor oyunuda vistaya uyumlayın. iyi oyunlar.

    YanıtlaSil
  17. nasıl ayarlıcaz vistaya ?

    YanıtlaSil
  18. 1 OCAK 2012 Hacki Yayınladım Bekliyorum

    kaanpointblankhack.blogspot.com

    YanıtlaSil
  19. 1 OCAK 2012 Hacki Yayınladım Bekliyorum

    kaanpointblankhack.blogspot.com

    YanıtlaSil
  20. bende bu hacki açıyorum admları görüoyrum bulup öldürom oyunun içinde öldrücekken birden oyun kapanıo :S

    YanıtlaSil
  21. Bende Aynen Kapanıyo Oyun :((

    YanıtlaSil
  22. Aynn oyun kapanıyor :S Müzik Güzel :)

    YanıtlaSil
  23. windows7 kullanıyorum.Bu güne kadar 50 üzeri hile indirip denedim hiçbiri çalışmadı yalnızca virüs virüs virüs. İndirmemenizi öneririm.Sağlam bi vallhack vb. hile önercek varsa iletişim: mavi-net-19@hotmail.com

    YanıtlaSil
  24. arkadaşlar hile almak isteyen bende var bedava vh emesenim patladı ama kardeşimin msnesini veriom eklersiniz sena_kaylann@hotmail.com

    YanıtlaSil
  25. YAV Hotfıleden Sogutun Baska DOSYA.TCye UPload Et

    YanıtlaSil


Yorum Kuralları
1. Küfür Yasaktır.
2. Reklam Yasaktır

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.