POint Blank yeni chams win 7/ win xp / win vista - PointBlank
27 Mayıs 2012 Pazar

POint Blank yeni chams win 7/ win xp / win vista

Akrşdlar wall hack en yeni chams wall hackıdır  


banlanma felan olmaz korkmayın


injektör uyumlu bulamıyorum injektörü siz bulun bana uyan size uymuyor çünkü 


bütün sürümde çalışır win 7 32 bitte dahit test edilmiştir

kullanım 


sadece yön tuşları ile aktif edersiz  sağ sol aşağı yukarı point blankı çalıştırnız


yapamayan olursa haftaya facebookda gurp açcam ve team viever ile herkezin sorununu çözcem


iyi oyunlar 


link :  http://www.dosya.tc/server16/lSaLJw/WAllhackdll.zip.html

not: pointblankta menuden ısaret i açarsanız point blank zorlanır ekran kasar
pointblankı kapat derseniz oyun kapanır











9 yorum:

  1. ben 7-8 tane injektor indirdim pc win7 oyuna giriyor injektörle ama oyunda w.h menüsü gelmiyor kardeş bana link atarmısın.

    www.facebook.com/furkan.telci

    YanıtlaSil
  2. MÜCAHİT SAOL ÇOK YARDIMCI OLDUN WH KONUSUNDA YALNIZ BİZE ASIL GEREKLİ OLAN ENVANTER HACK EĞER BÖYLE BİR HACK PAYLAŞIRSAN ÇOK MEMNUN OLURUM <3

    YanıtlaSil
  3. Bu hilenin nasıl yapıldığını ve kodlarını paylaşıcakmısın ? Kardeşim bende uzun zamandır ilgileniyorum, kodları buldum ama c++ bilgim fazla yok onun için yapamıyorum.Nasıl yapıldığını gösterirsen çok makbule geçer.

    YanıtlaSil
  4. mücahit hileler güzel ama dürbünü açınca vh devre dışı kalıyor ve vurmak zorlaşıyor ona bi çözüm bide karekterler gözükmüyor onada bi çözüm bu arada bütün sistemlerde çalşması çok güzel benimki vista 32 bit çok güzel atmadan çalışıyor teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. hile yaparken vidyo çeksene nasiplenelim :D

    YanıtlaSil
  6. ya mücahit kardeş allah rızası için şu istediğin kadar axe atma hilesini paylaş hiç bir yerde bulamadım allah rızası için ya

    YanıtlaSil
  7. Karakterleri göstermior bunun için bişe yaparmsn

    YanıtlaSil
  8. Ben Mendes DLL İnjectör v1.1 ile denedim ve Çalıştı sizlerede aynısını tavsiye ederim iyi günler

    YanıtlaSil


Yorum Kuralları
1. Küfür Yasaktır.
2. Reklam Yasaktır

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.