Point Blank wall hack Win7/Win Xp/Win vista service pack 1 ve 32 bitte dahil - PointBlank
31 Mayıs 2012 Perşembe

Point Blank wall hack Win7/Win Xp/Win vista service pack 1 ve 32 bitte dahil

arkdşlar her sürümde çalışmaktadır

Arkdşlar her yerde paylaşabilirsiniz

ÖZellikleri
Duvarı yok edebilyioruz fakar içinden mervi geçmiyor
silah rengi açtğımızda yerdeki silahlar ve c5 felan gözüküyor
Karakter sorunu çözülmüştür karakterler gözüküyor
Dürbün açtğımızda vh kapanmıyor
İnjektör otomatikdir
Her iki takımdada çalışır


Kullanımı 
PBlauncer ile başlatınız yoksa olmaz

muc.exeyi açıp point blankı başlatınız vh otomatik aktif olacaktır.

ve 2 uyaru vermesi lazım olmazsa yarın facede grup açcam team viever ile çözcem

NOt:windows 7 kullananlar exeyi yönetici olarak başlatsınlar.


Tuşlar


Renksiz wh otomatik aktiftir
duvar yok etme:Delete
Renkli wh       :İnsert
Renkli Silah   :End


hiç bir kasma sorunu ve atma olayı olmaz 


Lİnk : http://www.dosya.tc/server17/kuPPNm/muc.exe.html


GÖrüntüler


26 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. mücahit öncelikle sorunlarla ilgilendiğin için teşekkürler ama benimki vista servis pack 1 32bit çalışmıyor oyunu yönetici olarak açıyorum fakat e posta girme yerine gelmeden point blank iptal ediliyor deyip kapanıyor ne yapmalıyım şimdiden teşekkürler. hilelerinin devamını bekliyoruz.bu arada benim kastettiğim dürbün keskin nişancı tüfeğiydi.

    YanıtlaSil
  3. kardeş oyundan çok atıyor bide renkler çok kötü

    YanıtlaSil
  4. mucahit abi çok saol çok güzel bi vh eline sağlık güzel olmuş

    YanıtlaSil
  5. kardeş yapıyorum bitek injected suffed bişe dio sora giriyom oyuna hiç bişr yok normal

    YanıtlaSil
  6. Link kardeş dosya bulunamıyor diyo bi yardımcı olusak .

    YanıtlaSil
  7. Kardeş oyuna girer girmez Plase Vait diyor

    YanıtlaSil
  8. Msn ekledim kabul edermısın fuka01@windowslive.com benimki

    YanıtlaSil
  9. Inject Succes diyor sonrada olmuyor kardeş

    YanıtlaSil
  10. çalışıyo çalışmasınada adamlar nokta gibi duvarın arkasnda ekrandakı pisliklerle karıştırıosn adamları o büyütülüp renklendırılebılır mücahit kardeşim. Emegin için yinede sagol

    YanıtlaSil
  11. kardeş saolasın gerçekten çalışıyor süper hile
    http://www.facebook.com/MucahitCheat
    Teşekürler .

    YanıtlaSil
  12. Win 7 64 bit te hiç te atmıo kaç aydır arıodum saol mücahit aga

    YanıtlaSil
  13. mücahit bnm 7 e gore wh calıstıramadım bana yardım etsene

    YanıtlaSil
  14. benm pc win 7 32 bit oyundan atıo kısa zaman sonra ??

    YanıtlaSil
  15. Kardeş bugunkü güncellemeden sonra çalışmıyor vh bilgin olsun.

    YanıtlaSil
  16. mücahit allah razı olsun kardeşim indirmediğim dll kalmamıştı bi seninki düzgün oldu kurbanın olam :D

    YanıtlaSil
  17. ya mucahıt abi benım wın 7 dıyokı bılgısayarınızın wın 7 sı orjınal deyıldır fln dıyo o yuzden bıda açılmıyo ne yapmam gerıkrı bana bı danışırmısın ?

    YanıtlaSil
  18. kardeşim hile bozuldu manyaklaşıp duruyor yeni hile paylaşırsan win 7 64bit için memnun olurum

    YanıtlaSil
  19. Win 7 32 bit hiç atmıyor hala çok güzel çalışıyor ama biraz daha düzenlenebilir teşkkürler. :)

    YanıtlaSil
  20. abi ben 3 gündür uğraşıyorum ama olmadı sırf bu yüzden pc ye format attım yinede olmadı ben hariç diğer 3 arkadaşım hileyi güzel bir şekilde kullanıyor yakında pc yi kıracağım yardım eder misin? http://www.facebook.com/menes.ozen

    YanıtlaSil
  21. kardeş hıle fixlenmişmi oyuna giriş yapınca odaya giriyom 1 dk geçıyo sonra atıyo neden öle olmuyodu

    YanıtlaSil
  22. mucahıt vin7 hack paylaşırmısın lütfen!!

    YanıtlaSil
  23. windos7 hack paylaşırmısın mucahit kardeş

    YanıtlaSil
  24. dosya bulunamadı diyor yardım eder misiniz ?

    YanıtlaSil
  25. aga link i yenile

    YanıtlaSil
  26. kanka ben ertugrul nabıon hileler oluyor cok tesekkur ederim beni engellemişsin engeli kaldırıp eklersen sevinirim. roney415161@msn.com yeni facem.....

    YanıtlaSil


Yorum Kuralları
1. Küfür Yasaktır.
2. Reklam Yasaktır

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.