Yeni wall hack chams - PointBlank
29 Ocak 2012 Pazar

Yeni wall hack chams

LİNK:http://hotfile.com/dl/144223789/0a46f90/WH.rar.html

arkdşlar içinde malwera vardır. onu önce söyleyim
benim pc ye bişey olmaz ben indirecem diyen arkdşlara söylüyorum
virus programını kapatınız kapatmazsanız nolur dllyi temizler ama dllyi silmez
anti vrus programı sonra siz hileyi açınca hata verir ve pcniz kapanır.
dllnin adını sakın değiştirmeyin hata verir pc kapanır bunun üstünde uğraşacam düzelmeye çalşıyacağım
win 7 64 bit test edilmiştir hiç atmamıştır win 7 32 bit yarım saat sonra attı hepinizi diyerleri test edilmemiştir
iyi akşamlar

13 yorum:

  1. kardeşim şimdi indirme işlemini yapıorum inş çalışır:)

    YanıtlaSil
  2. başka bir siteyede upload edermisin kardeşim sana zahmet ya...

    YanıtlaSil
  3. nasıl calıstırcaz

    YanıtlaSil
  4. injektörü aç çalıştır

    YanıtlaSil
  5. malbora ne oluyo

    YanıtlaSil
  6. MALVERA NASIL SILCEM AM YAW SIKDI OYUNU MALWERA SILME PROGRAMI PAYLAS

    YanıtlaSil
  7. SİKERİM YAW OYUN KONTROL DIORDUZELTMISDIM
    CABUK DUZELT SUNU AMIMA KOYDU VALLA

    YanıtlaSil
  8. mucahit bana yardim edemezmisin kardeşim benim carimi geri almazmisin 1yil emek ver sora calinsin car carda binbaşiydi

    YanıtlaSil
  9. Mücahit BENİ EKLEYEBİLİR MSİN ZAHMET OLMAZ İSE SENİ BULAMADIM FACEDEN LİNK:https://www.facebook.com/ultrAslan.RdVn?ref=tn_tnmn

    YanıtlaSil
  10. Mücahit BENİ EKLEYEBİLİR MSİN ZAHMET OLMAZ İSE SENİ BULAMADIM FACEDEN link ismimde...

    YanıtlaSil
  11. mümin bence senin çar çalınmış keyglog la alakası yok ama bi bakarız birlikte

    YanıtlaSil
  12. mucahit bnde hic bir hile calismio bi yardim etsen nolur

    YanıtlaSil


Yorum Kuralları
1. Küfür Yasaktır.
2. Reklam Yasaktır

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.