Point blank karne hediyesi wall hack - PointBlank
9 Haziran 2012 Cumartesi

Point blank karne hediyesi wall hack

Hile Win xp de hiç atmaz
Win 32 bitte çalışmaz
Win 64 bitte kaç dk sonra atar bilmiyorum

Wh özellikleri
kafa renk
karakter renk
silah renk
ÖZel kadın karakter wh
sis kapa
crosshair (işaret)
Cizgisel

Kullanımı: MucahitCheat.exe yi başlatın ardından pbyi başlatın
 menu otomatik olarak gelir

benden karne hediyesi

LİNK:https://hotfile.com/dl/159258166/7b92b34/Mco.rar.html



GÖrüntüler


20 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Benim pc win7 32 bit.. Çalışmaz mı? Çalışacak wh var mı?

    YanıtlaSil
  3. Adamsın Koçum Be Helal Sana

    YanıtlaSil
  4. win7de çalışmıyor millet

    YanıtlaSil
  5. @alper kaç dakika oyunda tutuyor?

    YanıtlaSil
  6. kardeş bu hileyi açıyorum hiç bir sorun yok succes dior açıyor ama oyuna girdiğim zaman hile aktif otomatikmen olmuyor :S hile penceresi yok yani

    YanıtlaSil
  7. anında oyundan atıyorr fixlenmiş beyler

    YanıtlaSil
  8. OFf delı etcekler ya pc ye formatı çakacam gıtsın ya xp daha iyi :S

    YanıtlaSil
  9. tesekkürler aga

    YanıtlaSil
  10. Teşekürler kardeşim saol

    YanıtlaSil
  11. XxÖlümcülxX10 Haziran 2012 14:28

    Kardeşş Hileyi Acıyorum Oyundada Acıylıyor Beki Hangi Tuşlarlaa hile Çalışıyor ?

    YanıtlaSil
  12. oyundan atmıorda mucahit senden bişi isticem şu istediğin silahı alma ve hp hilesi paylaşırsan sevinirim daha eğlenceli olur

    YanıtlaSil
  13. mücahit yapmıyor ki bu w.h leri oda başka yerlerden alıp size ben yaptım diye kakalıyor bazılarının içine de keylogger koyuyor..

    YanıtlaSil
  14. MUCAİHT HİLLERİN SÜPER AMA HEP OYUNDSSAN ATIYO BUNA Bİ ÇARA BULSAN SENDEN İİ HİLLE YAPAN OLMAZ

    YanıtlaSil


Yorum Kuralları
1. Küfür Yasaktır.
2. Reklam Yasaktır

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.