Vip Hack Türkçe Menu - PointBlank
27 Ocak 2012 Cuma

Vip Hack Türkçe Menu


arkdşlar youn istek üzerine linkleri değiştirdim

arkdşlar sizden çok özür diliyorum bundan sonra şifre koymam gerekiyor ve ziddudan upload edecem

ŞİFRE:2012
Kullanım: arkşdlar indirdğiniz masa üstüne çıkarınız injektörü çalıştırınız point blankı başlatını karşınıza menu çıkması lazım çıkmıyorsa Farklı bir injektör ile
burdan indirerek injekt edebilirsiniz injektör kullanım



iyi oyunlar arkşdlar


lütfen çalarken ziddu linkini çalınız :D god fc özellikle sen


27 yorum:

  1. mucahıt banan aım bot lazım wal deil bi aim bulsan cok makbule gecer be

    YanıtlaSil
  2. İçinde aim var zaten :D

    YanıtlaSil
  3. bugtrap veriyor

    YanıtlaSil
  4. kardesim xp de denedım 5 dk sonra oyundan atıyor

    YanıtlaSil
  5. POİNTbLANK.EXE ÇALIŞMAYI DURDURDU DİYO KAPATIO Bİ ÇÖZÜM VAR MI?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. windows 7 kullanıyorsan sağ tuş özellikler compability den (türkçesini bilmiyorum) uyumluluk a tıklayıp windows XP SP3ü seçip deneyebilirsin.
      işe yaramazsa oyunun kurulu olduğu dizinden bu dosyanın ismini değiştirip kontrol e bas ve güncelleme gelirse güncelleyip dene.
      ''2012-01-25_06-45-33_FileList.dat''

      harikasın mucahit:D god fc yine çalmış ama bu sefer ziddu linklerini kullanmış iyi akıl etmişsin:)

      Sil
  6. arkdşlar bu hack vip hack bu hackın çalışması için pcnin çok güçlü olması lazım

    YanıtlaSil
  7. 0yuna girer girmez atıyo bi çözümü yok mu bunun...

    YanıtlaSil
  8. http://a1201.hizliresim.com/t/v/254jt.png müco bu pc kaldırırmı :D

    YanıtlaSil
  9. bu videodaki hile değilki annen evdemi olan çıkıyor.

    YanıtlaSil
  10. yaw kardes ziddu ya koymasan olmazmi

    YanıtlaSil
  11. Sağtık İyide

    CTRL+V Nolcak Mxxxcx

    YanıtlaSil
  12. toshıba leptop.windows7 3gb ram ekran 2 gb ram dha ne istiyo bugtrap verıo hacı .:D

    YanıtlaSil
  13. kardeşim aim yok bu hackte baktim ben nerden var aim

    YanıtlaSil
  14. la mücooo bu hackler bnde çalışmıyor menü neden gelmiyo neden anlamıyom eskiden geliyodu

    YanıtlaSil
  15. mücooo snn hackler bnm hack sheidi geçemiyo yardımcı ol yha 1 kere :S

    YanıtlaSil
  16. BAK PC GÜÇLÜ OLSUN DİYOSUN BNM PC WİN 7 64 BİT 4GB RAM WAR DAHA NE DİYİM ANLAMIYORUM BAK SEİNİN ÖNERDİĞİN İNJECTORÜ AÇIYORUM SONRA POİNT BLANK AÇIYOM LAUNCER ÇIKMADAN HMEN SENİN İNJECTÖR KÖŞEYE ÇEKLİYO AMA SENİN VİDEODA BAŞLAT DEDİKTEN SONRA KÖŞEYE ÇEKLİYO İNJECTÖR BANA YARDIMCI OL ALLAH AŞKINA OFFFFFFFF :s

    YanıtlaSil
  17. BENIM PB ACILINCA KONTROL ED DIYOR YAKLASIK 10 KEZ UST USTE DIOER ORUSPU COUGU BIKDIM

    YanıtlaSil
  18. arkdşlar bu hack vip hack yani çok özellikli ve pcnizin güçlü olması gerekiyor en son yorum atan adsız senin pcye malwera bulaşmış o virüsü temizle daha sonra pbyi sil baştan kur.

    arkdşlar dün anladım ki point blankın programfilesde olmasına önem verin

    kerberos arkdşmıza çok teşekkür ediyorum onun söyledikleride önemli

    pcm güçlü gene atıyo diyen arkdşlar ekran çözünürlüğünü değiştirerek deneyin ve başka hilelerde deniyosanız app data ki temp klasörünü temizleyiniz

    YanıtlaSil
  19. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  20. mucahit bazi maplarda mesela anit downtown midtown hangar cöl kampi col firtinasi bunlar görunmuyo duvarlar görunmuyo bide ctyi görmuyo bide sorum lutfen aım bot at lutfen yalvariyorum

    YanıtlaSil
  21. kardeş olsa dünya senin

    YanıtlaSil
  22. yrdım plsss
    rar şifresi ney yaw .(

    YanıtlaSil
  23. Adım Berkay;

    Arkadaşlar Rar Şifresi Nedir Birde Benim Asus Bilgisayar Laptop 8 Gblık Ram Var Yeter Demi Sizden Ricam Lütfen Rar Şifresini Vermeniz

    YanıtlaSil
  24. hilede rojan filan var arkadaşlar tüklemeyin pcnizi uzaktan ele geçiriyolar hatta hiç hile aramayın

    YanıtlaSil
  25. Bende farklı bir beni çıkyo aimbot ta yok .

    YanıtlaSil


Yorum Kuralları
1. Küfür Yasaktır.
2. Reklam Yasaktır

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.