sohbet - PointBlank
27 Ocak 2012 Cuma

7 yorum:

  1. NASI NERE YAPIŞTIRCAZ

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Kardeş elimde PointBlank hack var Dinle

    Hack:

    PointBlank KayboLma[Görünmezlik]+Dino Modda sınırsız Kaçma

    -Dllsiz
    -İnjectorsuz
    -Fixlenmez{3 Aydır açık}
    -Sorunsuz
    -Kullanısı Super basit
    -%100 Türkçe

    Fiyatı: 25.000 NG Veya Rütbeli Çar

    NOT: ODA Kurup Kanıtlayabılırım.
    - ASLINDA BEDAVA VERIRDIM AMA HERKEZDE SILAH VAR BIZ FAKIRIZ DIYE OYNAMAYAKMI. NOLUR ÇAR VS TEKLIF BEKLIORUM.

    YanıtlaSil
  4. MUCAHIT OYUNU BASLATIORUM
    KONTROL DIOR EDIOM
    BASLAT DIOM TEKRAR DIOR
    CILDIRCAM ORTALIGA ATTIRDIM COZUM BUL

    YanıtlaSil
  5. kardeş sein point e malwera bulaşmış iyi bi anti virus programı bul temizle nod 32 yi taavsiye ederim sonra oyunu sil baştan kur

    adsız tmm önce bi kanıtla bakarız tks felan yaparız çarla

    YanıtlaSil
  6. Mücahit. Verdiğin bütün hileler süper. Ama bugtrap yada oyundan atıyor. Çok pis küfür edicem bir gün âmk :) Bir çözüm bulsan . Senin videoyu izledim bugtrap ama olmuyor. ltfen yardım

    YanıtlaSil
  7. mücahit bütün wh lerini indirdim hepsi calışıyor hemen hemen ama enfazla oynadığım süre 10 yı gecmez buna bir cözüm bulsan iyi olur herkes cok sevinir umarım bu sölenenleri kayle alırsın şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil


Yorum Kuralları
1. Küfür Yasaktır.
2. Reklam Yasaktır

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.