Point blank wall hack turuncu türkçe menu - PointBlank
25 Ocak 2012 Çarşamba

18 yorum:

  1. bu hack win7 için mi xp için mi?

    YanıtlaSil
  2. vip hack ne zmn glcek mucahit bu arada bnde imam hatip lisesinde okuyorum

    YanıtlaSil
  3. Ya Muco Aim Hack Paylaş .

    YanıtlaSil
  4. Beyler İnserte Basıorum Bişe gelmior :( bide Siyah wall hackde ve mavi whde 10 dk sonra oyun kapanıor neden ?

    YanıtlaSil
  5. ozan arkdşm pc ile alakalı bi sorun mümin kaça gidiyosun

    YanıtlaSil
  6. bu hack win7 64 bit de açllışmıyor galiba herşeyi yapıyorum oyuna giriyorum ama menü gelmiyor :S

    YanıtlaSil
  7. bu sene yeni başladım mücahit bu arada sitene benden tam destek

    YanıtlaSil
  8. şu an çalışıyomu bu hack bnde açılıyo ama menü gelmiyor :S

    YanıtlaSil
  9. aynen bende bu sene başladım imam hatip kolaydır dedik bütün liselerden zor çıktı yawww

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olm delimisiniz imam hatip e mi gidilir bbnm bi tandgm kardesi gdıo cocugu imam yapmaya calısıolar kız yuzude gostermıoalr

      Sil
  10. girdim 5 dk olmadan attı .s skype war ondan mı acaba

    YanıtlaSil
  11. selam mucahit bana ulas msn Sametmuslu89@hotmail.com
    hileyi acıorum hiçbir sorun yok saol ama
    BugTrap verıor sn yontemi denedim fakat 3-4 dakıka uattı bi el atarmısın saol simdiden

    YanıtlaSil
  12. öncelikle çok teşekkür edeyorum. oyuna giriyorum 1 dk snra oyun kapanıyor please wait diyor yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  13. cookkk teşekürlerr

    YanıtlaSil


Yorum Kuralları
1. Küfür Yasaktır.
2. Reklam Yasaktır

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.