ng kodu - PointBlank
25 Ocak 2012 Çarşamba

8 yorum:

  1. birtane daha ver dondurlmuştur dio

    YanıtlaSil
  2. başka siteden aldım arkdşm hemen bitti demekki bendede öle dedi

    YanıtlaSil
  3. Muco Aim varsa paylaş ya bende vh var adamı alamıyorum arkasındna dolnaıyorum sıkıyorum sıkıyorum bir mermi tak head shot atıo

    YanıtlaSil
  4. Arkadaşlar aim bot tam olarak noluyo wall dan farkı ne?

    YanıtlaSil
  5. otomatik adamın kafasına skıyo

    YanıtlaSil
  6. muco bide vhleri win7 ye yapabilir misin ??? oyunolojiden tkp ediyom sni eğer bulursan win7 32 için vh yoollar mısın bana ng de yuklerim sen bul ytr çalışan =D bekliyorum bak üzme beni

    YanıtlaSil
  7. ardkşlar hepnize söylüyorum win 7 32 bitte ve sahte windowslarda o belki ama hiç wall hack açmaaaz gidin değiştirin xp yapın

    YanıtlaSil


Yorum Kuralları
1. Küfür Yasaktır.
2. Reklam Yasaktır

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.