- PointBlank
26 Ocak 2012 Perşembe

Arkdşlar şimdi sürekli söylüyorum win 7 32 bit te ve service pack 1 de wall hack açmaz diye
wall hacklar sadece 1 kere yaplır ve bunun xp si win 7 si olmaz bu c++ kodla alakalı bişey.
wall hack nasıl ve neden oyundan atar.
Wallhackın atmasını sebebini bilmiyorum ama nasıl attığını biliyorum.
Benim paylaştığım çoğu menulu wall hack ta Fps var o Fps pcnin hızı o fps ne kadar yüksekse o kadar atar
ve ben test ettim benim pc de 60 ı geçerse oyundan atıyo bu atma fpsi pc ye göre değişir arkdşlar
bide hatalı wall hack lar var bu wall hacklar oyunla uyuşmadığı için atar genellikle taba basınca veya zıplayınca atar bunlarada dikkat.
eğer pcnizin sürümünü değiştirirseniz xp service pack 2-3 yapın
denetim masasından windows güvenlik duvarını kapalı tutun çünkü fpsi en çok arttıran odur
ve diğer işe yaramaz şeyler yarasada kapatın.
virus programı
msn
kamera mikrofon hoparlör bunları devre dışı bırakın
team viver olsun 
blotut olsun
indirme programı olsun

bunları kapatalım tavsiyem fpsyi azaltır.

yada bitane onarıcı program bulun pcninzi onarsın buda fpsyi azaltır

ram veya bellek bunlar doluysa fpsi arttır

0 yorum:

Yorum Gönder


Yorum Kuralları
1. Küfür Yasaktır.
2. Reklam Yasaktır

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.