26.01.2012 wall hack d3d - PointBlank
26 Ocak 2012 Perşembe

16 yorum:

  1. mucahit abi process hackerla enjekte ediom oyundan atio xp 32 bit

    YanıtlaSil
  2. bende xp de denedim 10 dk sonra oyundan atıyo

    YanıtlaSil
  3. ben w7 açıldığı an attı

    vista yaparsam atmazmı?

    YanıtlaSil
  4. ardkşlar sorun bu hackta yenisi yarın gelcektir tavsiyem xp service pack 2-3 yaptırın ghz arttırın

    YanıtlaSil
  5. mucahıt bn atmamsını bir cözumunu buldum önceden bndde atardi cözum buldum ama

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çözümünü paylaşırsan çok mutlu oluruz. tabi varsa söylediğin gibi bir çözüm ve hepimizde işe yararsa.

      teşekkürler mucahit çalışsada çalışmasada önemli değil emeklerin için teşekkürler

      Sil
  6. saolun arkdşlar mumin facede ekle beni ekliysen mesaj at bakalım

    YanıtlaSil
  7. Bu hacklerde neden virüs var ??? Allah aşkına gerçekten virüssüz olanı yok mu ? Ve virüsler de çok ağır neden böyle Mücahit bir açıklarsan çok mutlu olurum ve lütfen virüssüz payalaşabilir misin ? Lütfen cevabını bekliyorum.Ayrıca paylaşımlar için çok teşşekkürler ama sorunumu belirttim lütfen yardımcı olur musunuz ?

    YanıtlaSil
  8. virussüz hile yok aslında virussuzde sizdeki virus programı virus olarak algılıyo dll hiledir tmmmı oda virus oluyo

    YanıtlaSil
  9. Evet de ama virüs total falan taratınca Malware trojen backdoor buluyor insan tedirgin oluyor keyloger var mı yok mu bilemiyorsun :/

    YanıtlaSil
  10. keylogger bulmasının sebebi oyunda bastığınız tuşlara göre oynuyorsunuz arkadaşalr ondan abstığınız tuşlar pointblank.exe ye gidip algılanıyor ve atıyorum d bastınız sağa gidiyorsunuz ondan öyle algılıyor :)

    YanıtlaSil
  11. Çok sağolun yardım ediyorsunuz ama Malware filan gerçekten insan tedirin oluyor

    YanıtlaSil
  12. ama bazen malwera olabiliyor onlara çok dikkat ben arasıra yakalanıyorum ve her yere virus bulaşıyor pointblanka virus bulaşınca sürekli güncelleme yapıyor

    YanıtlaSil
  13. mücahit kardesım güncel aim hile varmı

    YanıtlaSil
  14. wall hileni kullandım gercekten ıyı paylasımlar yapıorsun bize bide aim hile lazm varsa fixlenmemiş bi zahmet paylas

    YanıtlaSil
  15. YARDIM EDİİNN3 Ağustos 2012 01:01

    MÜCAHİT KARDEŞ ŞU KURUKAFALI HİLELERİ YÜKLEYİP AÇINCA UYARI VERMEDEN SİTEYİ AÇIYO YARDIM ETT

    YanıtlaSil


Yorum Kuralları
1. Küfür Yasaktır.
2. Reklam Yasaktır

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.