Tüm Sürümlerde Çalışan Wh 2 - PointBlank
31 Ağustos 2012 Cuma

Tüm Sürümlerde Çalışan Wh 2

Hack tamamen kendi yapımımdır orjinalı yoktur

Kullanımı içinde Videolu bir şekille attım izlerseniz anlarsınız

İnject Ettikten sonra pb açılınca yön tuşları ile aktif ediniz

Şİfre:muco


Link:http://www.mediafire.com/?5t3zsendxenj7k5

http://virusscan.jotti.org/tr/scanresult/69960d8d3e4d14e6cefb2d93e082940a3f4a4c48


arkadaşlar hile inject edince www.mucohack.blogspot.com yazısı gördüyseniz yön tuşlarından sağ tuşa basın ve menu geldğini görceksiniz tmmmı

7 yorum:

  1. mücahit kardeşim yapıorm şifre gelmio oyunada girmio :S bi yardım et

    YanıtlaSil
  2. Ben yapıyorum oyuna giriyorum sol üst köşede aç > mucohack.blogspot.com yazıyo ama hiç bişey açılmıyo insete basınca kapanıyo bi daha inserte basınca aç > mucohack.blogspot.com yazısı geliyo

    YanıtlaSil
  3. Ben yapıyorum oyuna giriyorum sol üst köşede aç > mucohack.blogspot.com yazıyo ama hiç bişey açılmıyo insete basınca kapanıyo bi daha inserte basınca aç > mucohack.blogspot.com yazısı geliyo

    YanıtlaSil
  4. yani wallhack-lar acilmiyor sadece reklam aciliyor?

    YanıtlaSil
  5. merhaba merhaba wh calismiyor cin ali kardes soylediyi gibi wallhack gelmiyor sadece reklam geliyor!!!

    YanıtlaSil
  6. kardeşim çalışmıyo ya injekteli hile yapma :(

    YanıtlaSil
  7. cin ali adli arkdasm ac <muco hack.blogspot .com yazısı gördugunde insert e basmicaksn sag sol yukarı aşaği tuslariyle hileyi aktive ediceksn ayrica mucahit kardeşim bu yaptığın en kötu w.h lerden biri söyliyeym

    YanıtlaSil


Yorum Kuralları
1. Küfür Yasaktır.
2. Reklam Yasaktır

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.