Aim Datar Kullanım ve Hack yapımı Bilgi - PointBlank
16 Ağustos 2012 Perşembe

Aim Datar Kullanım ve Hack yapımı Bilgi

Arkdşlar Hack yapımı videosu hazır fakat 3 gb ve ses ekleyince görüntü bozuluyor çalışmalarım devam etmektedir
yarın inşallah paylaşacağım


                                                  Aim Datar Kullanım (Yeni Hack)
Arkdşlar ben bu hackı 1 aydır felan kullanıyodum fakat artık kodlar yayıldı citnyot maincit
hepsi artık aim datarı kullanııyorlar

aimdatar kullanımı:

  • Oyuna giriş yaparken aim datarı kapalı tutun
  • Oyuna girdikten sonra Açın ve düzgün yerlerde çatışın
  • Ölünce kapayın Doğma süresi Bitene kadar Kapalı tutun
  • Daha sonra Tekrar açın ve Hacke Devam  

En öncmlisi Arkdşlar Elinizdeki Silah mp7 olsun  
map olarakta lux ville ve kutuphaneyi tercih ederim 

ben lux villede o hile ile 40 yapmıştım fakat hepsi hs deildi bomba felan 
ve 1200 xp gelmişti  
Hs oranı 100 de 35 
Oto Hs kullanımı çok zevkli Ve karşıdakileri çok sinir eder.


Yakında kendi yapımım oto hsyi ve kullanım videosunu ekleceğim


11 yorum:

  1. hadi abicim bekliyoruz!hesi

    YanıtlaSil
  2. Ben terlan azeriyim cheat engine ile pb da cok hile yapiom muco istersen yardimci ola bilirim

    YanıtlaSil
  3. Muco Bu Gün Paylassan Aim dATAR I bU GÜN pAylaşsan olmazmı Zaten Açıklamışsın ......

    YanıtlaSil
  4. Kardeş Azeri olan sen videoları çek gönder ben senin adına atarım siteye

    YanıtlaSil
  5. Ok muco ben pb rusda denyom bedava silah alama ve baskalari simdi telefonlayim aksam internet sitede paylasacam

    YanıtlaSil
  6. Mücahit kardeşim bu gün paylaş hileyi














    YanıtlaSil
  7. kardesım hadı bugun hac gonder ama esp lı olsn ltfn :)

    YanıtlaSil
  8. 9kardesım hadı bugun hac gonder ama esp lı olsn ltfn :)

    YanıtlaSil
  9. ee hadi mucahit vermıcenmı bu hileyi hADİYA COK İHTİYACIMVAR

    YanıtlaSil
  10. mucahit hadi göner hackı

    YanıtlaSil
  11. müco win 7 64 bit 15 dk da atıyo bütün hızlı imha ve esp lilerde

    YanıtlaSil


Yorum Kuralları
1. Küfür Yasaktır.
2. Reklam Yasaktır

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.