Duvardan Vurma Wall Hack Sonsuz Mervi Daha bir çok özellik - PointBlank
26 Ağustos 2012 Pazar

Duvardan Vurma Wall Hack Sonsuz Mervi Daha bir çok özellik

Oyundan atıyor diğenlere benim kullanım şekli
Vhyi açıyorum Her oyunda en fazla 5 kişi duvardan vuruyom Diğerlerini düz vuruyorum
Başka hile açmıyorum çok da zevkli oluyor
Crosshair isteyenlere
http://mucohack.blogspot.com/2012/01/crosshair.html



Arkadaşlar

Esp hack Ve silah hilesi point blank kayboda çalışmaktadır

Fakat diğerler Türkde çalışıyor fakat oyundan çok fazla atıyor

Silahlı mapa girdiğinizde oyundan atıyor ise elinize pompalı aldğınız zaman atmayacaktır

Hileyi Düzenleyen bir çok kişi var ben izinli bir şekilde editledim ve size paylaştım

Hileyi kullanım hilenin içindedir fakat injektör yoktur kendiniz bulunuz

İnjektör kısa zamanda yapılacaktır

Bıçak Hilesi Daha sonra paylaşılacaktır

Buyrun link:http://www.mediafire.com/?45dtsb5d2qwaacg  (link yenilenmiştir)

Lİnk 2 :http://s3.dosya.tc/server3/aoepqn/muco.rar.html

Link:http://tr.rghost.net/40011068

noluyor bu linklere :D

http://virusscan.jotti.org/tr/scanresult/933ed1f6e45b2286f579e3f3204ad4c564e12b57

arkdşlar hile virussuzdur normalde fakat açılışa bir şeyler ekleyince viruslu gözüküyor

Resim:

23 yorum:

  1. LİNKE TIKLADIM AMA AÇILINCA İNDİR DEDİĞİMDE HATA VERDİ

    YanıtlaSil
  2. Mücahit Sen Güzel Bitane W.h vardı bayramda yapmıştın Renksiz W.h Onu Yapsana Bidaha Sorunsuz 8-9 gün Çalıştı O w.h yi Yaparsan Sevinirim..Mert

    YanıtlaSil
  3. Linki düzeltirmisin

    YanıtlaSil
  4. arkadaşlar ben çzödüm işi virüs proğramı varsa onu kapatıp indirin yoksa hata veriyo

    YanıtlaSil
  5. arkadaşlar ben işi çözdüm indirmek için virüs proğramlarınızı devre dışı bırakın

    YanıtlaSil
  6. muco abi senden allah razı olsun hiç böle hile görmemiştim benimki windows 7 ultimate ve bende atmıyor çok güüzel bir hile çook tşskler

    YanıtlaSil
  7. Müco link kırıkd düzeltirmisin

    YanıtlaSil
  8. Usta bende Vista 64 bit'de senin w.h olmuyor neden bilmiyorum.Usta bi w.h varmidir sende Vista'da icin ??
    Varsa paylasanmi cok süper olur

    YanıtlaSil
  9. abi hilede sonsuz mermide atıo

    YanıtlaSil
  10. muco çok atıyor çare bul pompaly alsamda atıyor

    YanıtlaSil
  11. Ya abi ben Kaybo oynuyorum. Duvardan vurma sorunsuz tamam. Sadece V.H açıyorum diyerleri Oto açık olduğundan neden atıyor olabilir?

    YanıtlaSil
  12. BU HİLELER NASIL ÇALIŞTIRILIYOR Bİ ANLATIN

    YanıtlaSil
  13. Abi ya Ne açmalıyız ne kapatmalıyız düzgünce yazsana. Kaybo oynuyorum. Speed açınca Direct atıyo. Sadece Antreman da Speed atmıyo :(

    YanıtlaSil
  14. usta bu kaybo nedir farklı bi pb mi

    YanıtlaSil
  15. Muco kardeş hıle bozuk.
    Silahın hedefi yok oluyo bu hileyi kullanırken.

    YanıtlaSil
  16. Mücahit Bu Oto Hs yi Açıtğımızda Karşıdaki oyuncuya göre biz arkamıza bakarak ateş edioruz onu halledermisin

    YanıtlaSil
  17. her oyunda hack hatası buluyo hile ilemi ilgili/ yoksa bendenmi kaynaklanıyo_???

    YanıtlaSil
  18. kardesım super hıle ama duvardan vurmyı acıp kapatmalı yaparmısın oyun dan atıyo ole saol sımdıden .

    YanıtlaSil
  19. Müco Bomba kurma çalışmıyor :S

    YanıtlaSil
  20. selam ben azeriyim ben bunu yapdim baslat veriyom basliyinsa registrasiya geliyor buna cozum bula bilirmisin. oncelikle saygilar

    YanıtlaSil
  21. abi hile fixlimi ya atıoda uçmada filan atıo

    YanıtlaSil
  22. muco 3-4 gün calısdı sımdı calısmıyor oyuna gırınce atıyor

    YanıtlaSil
  23. dostum vh den ıstıyoruzzz duvardan ateş etme falan ayarlasana

    YanıtlaSil


Yorum Kuralları
1. Küfür Yasaktır.
2. Reklam Yasaktır

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.