Calisiyor Windows xp Wall hack d3d menu Fix yememektedir - PointBlank
18 Temmuz 2012 Çarşamba

Calisiyor Windows xp Wall hack d3d menu Fix yememektedir

D3D menu Wallhack

Sadece wall hack özellikliridr
kullanım videodaki gibidir
Şifre:hayırlı ramazanlar

şifrede sorun yaşayan arkdşlar i harfi deil ı harfidir ve ortada boşluk bırakınız kopyala yapıştır yapınız ben şifreyi virus bulaşmamısı için koydum caploskun kapalı olduğuna iyi bakın

buyrun video 
Arkdşlar içinde virus vardır fakat bulaşıcı deildir yani pcnize daılmaz zararsızdır
ve 1.injekt yaptığınızda çalışmaz
2.yaptığnızda çalışır yani 2 defa yapın bu işlemi

49 yorum:

  1. kardes oto hs yi verebilirmisin

    YanıtlaSil
  2. kardes oto hs yi atablirimisin

    YanıtlaSil
  3. hızlı bomba kurma lazım...

    YanıtlaSil
  4. kardes oto hs yi msnden atabilrimisin

    YanıtlaSil
  5. kardeş saat 19:00 civarı felan mı paylaşacan acaba

    YanıtlaSil
  6. senin w.h ni kullandım güzell
    bu w.h nezaman gelecek acaba

    YanıtlaSil
  7. mücahit kardeş delici %25-50-100 200 ne oluor

    YanıtlaSil
  8. kardes bildiyin uzre guncellemden sonra senin tum vhlarin fix yeddi buda oyle olacakmi yoksa guncellmi bu?

    YanıtlaSil
  9. evt bende kullandım geç buldum ama ortalama 1 ay kullandım

    YanıtlaSil
  10. Hocam Ben Size A....Z ye İstdiğin Platformada Site Kurayım.Hosting+Domain tr.vu,com.tr.vu,tk,com,nu Gibi Alan Adıyla Sana İster Vbullent,İster Mybb Yada Blog Kurarım.En Süperinden Bir Tema Kurarım.Biz Prefessional Web Tasarımla Uğraşıyoruz.Kurduğum Siteli Size Göstericem.Sadece Sizden Bu Wh Nasıl Yapıldığını Anşatmanızı İstiyorum.

    Yaptığım Siteler

    http://www.nbbilgisayar.com
    http://www.tekspor.com

    gibi sitelri yazdım

    Msn:ustasuhat@hotmail.cım
    facebook:www.facebook.com.tr/suhat.akbulak

    ulaşmanız yter

    YanıtlaSil
  11. arkdşlar hileler fix yiyor ama paylaşmayınca fiz yemez daha paylaşmadım korkmayın fix yemez

    YanıtlaSil
  12. bu arada çalışmalarım devam ediyor

    YanıtlaSil
  13. süpersin kardeşim

    YanıtlaSil
  14. Arkadaşlar hileyi mucahit arkadaşımız koyacak bekleyin.

    YanıtlaSil
  15. bitanesin sen mücahit seviyorum seni

    YanıtlaSil
  16. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  17. mücahit silah hack paylaşırmısn >>>>|EMEĞE SAYGI|<<<

    YanıtlaSil
  18. benim pc wista 32 bit bende çalışmıyormu ?

    YanıtlaSil
  19. benim pc wista 32 bit çalışmazmı mücahit kardeş

    YanıtlaSil
  20. mücahit kardeşim auto hs çalışmıyor
    w7 32 bit

    YanıtlaSil
  21. mücahit auto hs çalışmadı bende
    w7 32 bit

    YanıtlaSil
  22. yav video yok yav ühühühü

    YanıtlaSil
  23. video daki gibi yapıyorum ama bende
    Dll Injection Successful!

    yazıyor bunu nasıl yapıcam

    YanıtlaSil
  24. kardeş aynısı ben yanlış yazdım

    YanıtlaSil
  25. mucahit kardes sifreyi kopyaliyip yapisdiriyorum ama yanlis geliyor yaa bu ne demek ??

    YanıtlaSil
  26. Dll Injection Successful!
    bu çıkıyor sende bu çıktıktan sonra şifre giriyorsun bende şifre gelmiyor bide win 7 denedim ama genede olmadaı senin muc.exe gibi olsa açılırdı ama injeck etmek zor yapamıyorum bunu bi yardımcı olurmusun

    YanıtlaSil
  27. kardeş kontrol ettim şifre oluyor elinle yazmayı dene

    dllyi seçtikten sonra injekt dll demeyi unutma

    YanıtlaSil
  28. dur bi foto çekiyim atıyım

    YanıtlaSil
  29. msn varmı varsa ordan yardımcı olurmusun

    YanıtlaSil
  30. la ne olurdu sanki bir windows 7 icin wh koysaydin bende baslika bakmadan indirdim bu haksizlik resmen

    YanıtlaSil
  31. kardes bir windows 7 koysan ne olur he p twkr ederim

    YanıtlaSil
  32. Win/ultimate'de çalısırmı?

    YanıtlaSil
  33. win 7 sorunlu açılmıyor
    bak bukadar kişi çok win 7 kullanıyor
    eğer win7 çıkarırsan tşk

    YanıtlaSil
  34. win7 de çalışmıyo dimi

    YanıtlaSil
  35. Şifre yanlış hayırlı ramazanlar yazdım olmadı hyırlıramazanlar yazdım olmadı

    YanıtlaSil
  36. şifr yanlış diyor 5 defa denedim

    YanıtlaSil
  37. Mücahit bide şunun windows7 sini yapsan fixlenmeyen guzel olur seviniriz :)

    YanıtlaSil
  38. mucahit kardes windows 7 ye guzel bir vh+aimbot+SILAH_HACK YAPABILIRSEN GUZEL OLUR

    YanıtlaSil
  39. yaa kardesim nolur bu sifreyi dosgu yaz yaa hayirli ramazanlar yaziyorum bir turlu gelmiyo yaaa bunu bi yazsana i mi yoksa ı mı harfleri dogru yaz yaa buyuk kucuk harflermi hangisi off

    YanıtlaSil
  40. ya nolursun bu sifre yanlis yaaa dogrusunu yorumda yaz bi deniyim lutvn

    YanıtlaSil
  41. abi delici açtım auto hs yi açtım wall hack açtım oyundan atıyor çözüm bulurmusun mücahit abi ?

    YanıtlaSil
  42. Kardeş win7 de neden atıyo?

    YanıtlaSil
  43. Yok Kardesm Şifre Doğru Herkes Videoyu izleyip yapsın. Polemikle Ortamı Germeyin. Tek Sorun Kullanım Süresi Bitti Demesi...

    YanıtlaSil
  44. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  45. Arkadaşlar , şuan evde net gitti , muconun ortahıyım hileyi güncelleme yapamıyorum , k.bakmayın.

    YanıtlaSil
  46. şifreyi kopyala yapıstr yapıp tm dyrum snra kullanım suresı bıtı dyoo :(( birde sole bi sorun oluyo bende dll dosya bılgısayarı kapatıp acınca gdyoo bdaha ındırmem gerekıyo her oyuna girerken bi daha indiriyrum yardımınz için için şimdiden tesekkurler :)

    YanıtlaSil
  47. fix yemez güzel de bu hile sana mi ait anlamadim DxtGaming den alip sifreleri bir yerden bulup burada mi paylasirsin ve hayirli ramazanlar diyen wall hack sifrenin kullanim süresi bitmis hatasi veriyor

    YanıtlaSil
  48. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil


Yorum Kuralları
1. Küfür Yasaktır.
2. Reklam Yasaktır

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.