Fixlendi Point Blank Hack Yere Girme Uçma BIçak Hilesi Wall hack - PointBlank
26 Temmuz 2012 Perşembe

Fixlendi Point Blank Hack Yere Girme Uçma BIçak Hilesi Wall hack

Hİle 4 günlüktür
Point  Blank bıçak hilesi Uçma yere girme
Önce mucahitinjektörü açın pbyi başlatın injektör köşeye geçince en altta dllyi seçin sonra injekte tıklayınca başlata tıklayın menu biraz geç gelir 5dk sonra felan

Link düzeltilmiştir
Özellikler
Uçma
Yerin altına girme
bıçak hilesi
Wallhack 

Not:Renksiz WH kasabilir 


virus vardız fakat zararsızdır


Video 
Plase Restart Again böyle bi hata almanız normal 2.kez 
açtığınızda açlılacaktır
ARkdşlar oyundan atmasının sebebi duvardan vurmanızdır benim video ile çekitğim yere girerseniz orda çalışır

38 yorum:

  1. hele şükür gardaş saolasın

    YanıtlaSil
  2. sen kendie yakışanı yapır mısen bilmirem ama men heç haz etmirem bu durumdan öte bizim hıhlerimiz çalıysen atana çok küfür ettirisen bænim atem

    YanıtlaSil
  3. hele bi resimler olmasa :D

    YanıtlaSil
  4. kardeş bu w.h çalışmıyor w 7 32 bit sistemim dediğin gibi hataları veriyor ama cmd geldiğin de yani siyah ekran komut yazılan yer açıldığı sıra da "Mucahit" adı windows bulamadı diyor dll nin adı falan aynı hepsi indirdiğim gibi ve böyle hata veriyor ilgilen please :)

    YanıtlaSil
  5. bnde windows mücahit ismini bulamadı dio ne yapmalıyım ayrıca resmdeki senmisin

    YanıtlaSil
  6. kardeş ne zm oyun bitse xtrap hatası alıyorum hep odadan atıyo

    YanıtlaSil
  7. muco hata veriyo yaw
    win 7 32 bit.

    YanıtlaSil
  8. heh kardes cok saol link düzeldi rahatladık eyw

    YanıtlaSil
  9. yha kardeş şifre istiyo.şfreyi hayırlı ramazanlar diye yazdım olurmu diye hilenin kullanım süresi bitmiştir diyo lütfen bi çözüm kardei

    YanıtlaSil
  10. kardeş beni çok şaşırttın ilk defa bir hilen çalışmadı çok üzüldüm yardımcı olurmusun hileyi açıyorum işte mücahit bilmemne bulunmadı ara flan dio giriom 10 dk bekledim açılmadı

    YanıtlaSil
  11. yere gırmeyı acınca dırekmen atıyor hack tespit etti dıyor duwara doğru gırerken bısı basıcak mıyız anlamadım ben

    YanıtlaSil
  12. ÇAILMIYO KARDEŞ DLLYİ SEÇTİM AÇTIM OYUNU HİLLEYE BAŞLAT DEDİM OLMADI MENÜDE GELMEDEİ HATADA

    YanıtlaSil
  13. kardeş hile fix yemi dün akşam rahat oynuyodm bıçakla.şimdi 1 kill alıyorum oyundan atıyor ve bi hata fln cıkmıyor.bir de yere girmeyi açtığım gibi oyundan attı düzeltirmisin kardeş

    YanıtlaSil
  14. hata veriyor atıyor

    YanıtlaSil
  15. İyi güzelde açmadan önce point blank çalışmayı durdurdu diyor ?.

    YanıtlaSil
  16. Yerin altına girdikten sonra birini vurdun mu illegal program diyor.

    YanıtlaSil
  17. Yerin altına girdikten sonra birini vurunca illegal program diyor.

    YanıtlaSil
  18. face girsene bi ceavp yaz bana

    kaç ng istiyosan alcam mücahit yeterki söyle şu editini

    YanıtlaSil
  19. kardeş oyundan atıyor bir kez oynuyorum.oyun bitince oyundan atıyor bi çözüm bul kardeş lütfen

    YanıtlaSil
  20. kardeş v.h çalıştırdım ancak oyun bitince oyundan atıyor kardeş bir çözüm bul lütfen

    YanıtlaSil
  21. ADMİN BEN BUNU ACIYURM TAMAM DA DLL SECİYORUM İNJECT DİYORUM KARSIMA Bİ COCK ÇIKIYOR SORA TAMALARA BASIYORUM SONRA Bİ HATA GELİYOR Mucahit WİNDOWS TARAFINDAN BULUNAMADI İSMİ DOGRU YAZDIGINZDAN EMİN OUP DİYE ÖLE BİŞE CIKTI NE YAPCAM Bİ YARDIM ETSEN MEM NUN KALICAM

    YanıtlaSil
  22. google chrome ag hatsı diyo indirirken

    YanıtlaSil
  23. kardeş atıyor tw versem halleder misin v.h açıyorum oynuyorum oyun bitince break contuine fln çıkıyo atıyo oyundan bir çüzüm bul kardeş

    YanıtlaSil
  24. ya muco abi bi el at win yedide inyom virus çıktı die geri silnyo

    YanıtlaSil
  25. bak kardeşim bu hilede point blank yakılıyor oyundan atıyor bari 4 gümlük ya 4 günün sonunda duvardan ateş etmeyi yada oto hs yi paylaş ya yeter ya sana güveniyoz

    YanıtlaSil
  26. muco bana bi ulaş www.facebook.com/incicienes
    YADA BU MSJA CEVAP VER ORDAN KONUSAK

    YanıtlaSil
  27. karrdeşim iyi güzel hile ama yere girme hilesi atıyor w.h hileside çook kasıyor buna bi çare bulursan sevinirim :)

    YanıtlaSil
  28. kardes gm mod lazım ayarlarsan sevınırım

    YanıtlaSil
  29. Tesekkurler Hilelerini 4 Gözle Bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  30. beyler mucahit bulunamadı diyor ya.o önemli değil.o sorın bendede çıkıyor ona tamam deyin olur.pb acıldıktan sonra bıcak maca girin.ekran geldiğinde oyundan çıkın ve bıcagı acıp yeniden girin.ben bu tktikle 5 saat bucak oynadım ve 3 rütbe atlattım.bir de yere girme hackı acmayın.maca girdikten sonra yüksek bi yerde acın ucarsınız.ama öldüğünüz gibi on yerini off yapın yoksa oyundan atar

    YanıtlaSil
  31. verdiğin hile atıyor 2 gündür oynuyorum atmaya başladı

    YanıtlaSil
  32. HİLENEN GÜZEL AMA Bİ ÇOCUK GELYO ALTTA "DEMO SÜRÜM" DİO DAHA GELMİO NEDEN

    YanıtlaSil
  33. İLK İNDİRDİĞİMDE AÇIYORDU HARİKA HİLE:) AMA DEMO SÜRÜM DİYOR ÖYLECE KALIYO KARDEŞ NEDEN BU..AÇTIĞI İLK ZAAMANDA DA OYUNDAN ATIYOR OYNU KAPATIYORDU..LÜTFEN YARDIMM:)

    YanıtlaSil
  34. İLK İNDİRDİĞİMDE AÇIYORDU HARİKA HİLE:) AMA DEMO SÜRÜM DİYOR ÖYLECE KALIYO KARDEŞ NEDEN BU..AÇTIĞI İLK ZAAMANDA DA OYUNDAN ATIYOR OYNU KAPATIYORDU..LÜTFEN YARDIMM:)

    YanıtlaSil
  35. bu hile fix yedimi

    YanıtlaSil
  36. artık çalışmıyor fixlendi

    YanıtlaSil


Yorum Kuralları
1. Küfür Yasaktır.
2. Reklam Yasaktır

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.