Fixlendi İstek üzerine win 7 Hack bütün sürümlerde çalışır - PointBlank
23 Temmuz 2012 Pazartesi

Fixlendi İstek üzerine win 7 Hack bütün sürümlerde çalışır

Hİle 3 günlüktür Bitiş Tarihi 26.07.2012

Beyaz Chamsdır Fix yememiştir

Dll ile injek ettikten sonra 50 saniye bekliyoruz ve şifremizi girdikten sonra oyun açılacaktır

Şİfre:ramazan


Resim 


http://www.dosya.tc/server19/MIuPjM/Win7_xp_vista.rar.html


Virus total https://www.virustotal.com/url/bbbf8375b5c82c39f23ba866313c9b5a368bfdc6b688acbd32edad315ca61382/analysis/1343058262/

15 yorum:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=MbDUtFSBM_Q

    MUCO ŞUNA BİR BAKSANA BUNU SEN YAPARSIN SANIRIM DOĞRUYSA EĞER

    YanıtlaSil
  2. bu hile çalışmıyor kardeşim oyuna giriyor menü çıkıyor sonra kendiliğniden kapanıyor

    YanıtlaSil
  3. menu geldimi chamsı aç tammı ozmn olur

    YanıtlaSil
  4. menu geldimi chamsı aç tammı ozmn olur

    YanıtlaSil
  5. açtım tamam olduda bunun özellikler ne aga belli olmuyorda sadece duvar mı özelliği

    YanıtlaSil
  6. hani yerin ltına girmeyi paylaşacaktın aga ya nie paylaşmıonnn

    YanıtlaSil
  7. mucahit aga sana küfür etmek istemiyom ama sen hakkediyon ya hani yerin altına girme hilesini paylaşçaktın bi oto headshot istedik aga senden ya böle yapma aga olurmu seni seviyorum kardeşim allaha emnat oll

    YanıtlaSil
  8. mücahit siteme yönetici arıyorum sen olmak istersen site adresim şudur http://eglencem.tk bana burdan ulaş

    YanıtlaSil
  9. Müceahit faceden mesaj attım baksan sevinirim. Adım Yiğit Duman

    YanıtlaSil
  10. aynen çalışmıyor muco bilgisayarı kapatıyor bişiler yazıyo sonundada josandal contack gibi bişi diyo bilgisayar kapanıyor açılıyor

    SENDEN BİR ŞEY RİCA EDEBİLİRMİYİM

    EXE DOSYALARINI NASIL EDİTLİYORSUN BİLMİYORUM AMA EXE EDİTÖR PROGRAMINI PAYLAŞIRSAN YADA BANA SADECE ESP HACK VE CROS OLAN BİR HACK BULSAN YADA YAPSAN YETER

    BEN WALLHACK İSTEMİYORUM YADA BAŞKA BİŞİY SADECE ESP VE CROS OLSA YETER EXE EDİTLEME PROGRAMIM OLSA SADECE ESP VE CROS BIRAKIP DİĞERLERİNİ ÇIKARACAM AMA YOK SEN YAPABİLİRSEN ÇOK MAKBULE GEÇER SEVİNİRİM CEVABINI BEKLİYORUM

    YanıtlaSil
  11. Mücahit abi İndirdim Olmadı Güzel Sağlam Hack Yapsan bize vindows 7 İçin Tşkrler

    YanıtlaSil
  12. kadeş bana yardım edermisin

    YanıtlaSil
  13. çalışıyor ama oyuna girdikten 2 dk sonra atıyor hiç bi hata vermeden sen bizle dalga mı geçiyorsun bir de truva atı var eset yakalıyor !

    YanıtlaSil
  14. Kardeş menü kendiliğinden kapanıyorr.....

    YanıtlaSil
  15. kardes bu rar dosyası yok faalan dıyor dosyayı duzgun acmıyor ?

    YanıtlaSil


Yorum Kuralları
1. Küfür Yasaktır.
2. Reklam Yasaktır

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.