Fixlendi Duvara Girme , Uçma 1 Saniyede Bomba Kurma Çözme D3D Hack - PointBlank
11 Temmuz 2012 Çarşamba

Fixlendi Duvara Girme , Uçma 1 Saniyede Bomba Kurma Çözme D3D Hack











Merhaba arkadaşlar ,

Mucoco ve pointblankhileleri.tk birleşti çok güzel uçma , duvardan geçme hilesi çıktı.

Sitemizi takip edin daha çok güzel hileler olacak.


Hilemizde WallHack , sınırsız mervi damage , uçma  , duvardan geçme gibi bir çok hile mevcutdur.



Kanıt lar yukarıda.

DxtFileCleaneri kullanmayı unutmayın.

İndir : http://tr5.in/cM4


İyi oyunlar hileler. Resim 2 , v1 sürümü ortada yazılar yok v1.1 de onları ekledik. Kolay gelsin , iyi oyunlar..

28 yorum:

  1. kardeşim bunu nasıl açcaz injektör de verseydn

    YanıtlaSil
  2. Diğer hilelerdeki injektörlere bakın bulamadım

    YanıtlaSil
  3. injectır verrsen güzel olur bide anlatım yap bekardeşism

    YanıtlaSil
  4. KArdeş Vİdeolu ANlatım Yapsan KARdeş Olmuo ANlatmakla

    YanıtlaSil
  5. bit.ly/GAW8In bulunamadı diyor kardeşim :(

    YanıtlaSil
  6. kardesm hilenin yarısından cogu calısmıyo sınırsız mermi calısmıyo ucma filan calısmıyo duvar arkası görme var bide sisden koruma var

    YanıtlaSil
  7. Çalısıyor Ama Uçmayı Açtınmı Hep Atıyor

    YanıtlaSil
  8. nasıl uçucaz ??? lütfen söyleyin
    ve nasıl yerin içine gircez ??

    YanıtlaSil
  9. YAA NASIL YERİN İÇİNE GİRİNCE OYUNDAN ATIYOR YAA ÇÖZÜMMMM

    YanıtlaSil
  10. seni tebrik ederim güzel hile ama ben açıyorum hileyi KAPAT diye yazı çıkıyo bi VİDEO'lu anlatım yapsan :(

    YanıtlaSil
  11. yha hemen atıyo hack tespit edildi diyo çözüm !!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  12. sizin gibi lamerlar yüzünden her hile fix yiyo bi hilededen de çıkmayın lan allahın malları gidin adam gibi oynayın ban yiyonuz sonra bugün 5 kişininvideosunu attım çarınız ban yiyince dha çok üzülürsünüz bakın

    YanıtlaSil
  13. ben yaptım ama atıyor.. win7 benim pc

    YanıtlaSil
  14. girdiği gibi atıyor sadece bide ucmayı acıyorum

    YanıtlaSil
  15. Bazı kendini bilmez arkadaşlar burdaki hileleri ng karşılıgı satmaya çalışıyorlar kimse onlar akıllı olsun az :)

    YanıtlaSil
  16. Kardes dxt file cleaner çalışmayı durduruyor.. neden olabilir ?

    YanıtlaSil
  17. Kardeşim şu GM Mod'dan bir tane daha hile çıkarabilir misin? Önceki çıkardığın GM Mod artık atıyor. Galiba Fix yemiş. Tekrar düzenleyebilir misin o hileyi? Önceki GM Mod hilenin bütün özelliklerinin aynısı yapıp atmazsa o yeter bize. =)

    YanıtlaSil
  18. Bizm sitede var GM mod. hemde atmıyo oyyundan. gel bak indir. http://meonme.tk/

    YanıtlaSil
  19. Tamam da kardeşim o hilenin konusunun linkiyle birlikte atarsan indirebilirim. Ayrıca o he citynot'un sa atıyor bende. Windows 7 Ultimate 32 Bit kullanıyorum ve atıyor. İnjektör de kullanmama rağmen atıyor. Birde bugtrap vermeden atıyor.

    YanıtlaSil
  20. Yaa Gm Mod Lasım bitane muco bi el atsan şimdiden teşekkürler...

    YanıtlaSil
  21. HER W.H PAYLAŞTIGIN ZAMAN VİDEOYLA PAYLAŞ KARDEŞ YAPAMIYORUZ

    YanıtlaSil
  22. kardeş duvarın içinden geçme hariç bi de aim bot delici hariç hepsi çalışıyo :)

    YanıtlaSil
  23. lütfen şu atmayı bi düzelt yav

    YanıtlaSil
  24. şiiiii uçmayı açınca hemen atıyo bilader bi care bulda bişe yarasın indirdigimiz.

    YanıtlaSil
  25. abi media fire a koysan link olu gosterıo server la ılgılı bır hata var galıba

    YanıtlaSil
  26. arkadaşlar hack tespit edildi diyor ise silin diyor ise point blank klasorune girin BC diye bir dosya var icindeki yazilari silin ondan sonra girin yardimim olduysa ne mutlu bana

    YanıtlaSil


Yorum Kuralları
1. Küfür Yasaktır.
2. Reklam Yasaktır

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.