yeni bok rengi wall hack :D - PointBlank
29 Nisan 2012 Pazar

yeni bok rengi wall hack :D

hile Fix yememiştir ama yiyebilir
arkdşlar önce injektörü açıyoruz sonra pblauncheri açacağız

sonra injektörden vhyi seçecez injekt diyip başlata tıklayacağız yazılar gelcek ve oyuna girdiğimizde
menu otomatikmen gelir yön tuşları ile aktif edebilirsiniz
Not:Sakın inserte basmayın 

Linkler
http://s2.dosya.tc/server13/ZKQFMh/injektor.rar.html

https://hotfile.com/dl/154376209/51f523e/injektor.rar.html


Ekran Görüntüleri

43 yorum:

  1. Bok güzeldir :D Deniyelim bakalım

    YanıtlaSil
  2. arkdşlar kötü virüs programları virüslü olarak algılar ama pc ye zararı yoktur kendimce denedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam yapıorm ama aktif olmuyor yön tuşlarıyla flan bi yardımcı olurmusn. bide bugun gördügm bi hile vardı dino görevinde adam birden herkezi öldürüyordu o varsa elinde göndereblrmisin nasıl yapıldıgınıda anlatarak :) kullin_you@hotmail.com

      Sil
  3. çalışmıyor kardes:S

    YanıtlaSil
  4. arkdşlar çalışıyor yada çalışmıyor olarak yorum atmayınız pc ... sürümde d3d9 bugtrap veriyor gibi yorumlar atınızki çözüm bulalım

    YanıtlaSil
  5. oyuna girerken injeckt ederken ıste bi hata verdi bırazdan cıkıp bakarım tekrar tmm bastım ınjektor kapanmadı sonra baslata bastım ıste gırdım oyuna normal gırdı ama wall namına bişey yok :D

    YanıtlaSil
  6. MSVCR100.dll bulunamadı dıyor injeckt ederken

    YanıtlaSil
  7. googleye msvcr100.dll yaz indir sonra system 32 ye at yeniden dene

    YanıtlaSil
  8. yaptım kardes gene olmadı hersey normal oyuna gırdıkmı acmıyor birde xp kullanıyorum

    YanıtlaSil
  9. alakası bıle yok kuzende denedım ondada olmadı calısmayan wall koyuyorsun buraya sorun sende oluyor :S

    YanıtlaSil
  10. abi bırak ya hiç bi hilesi çalışmıyo bildiğin giriyosun buraya o kadar başka hiç bişey yok 4 hile indirdim burdan 4ü de çalışmadı

    YanıtlaSil
  11. kardeş çalışmıyor 64 bit win7 kullanıyorum söylediğin gibi yapıyorum herşey anlattığın gibi ama oyuna girdiğimde hile falan yok ortalıkda. caps koymuşsun ama hangi işletim sisteminde çalışıyor netframework, vcredist falan istiyomu bişeyler?

    YanıtlaSil
  12. ARKADAŞLAR BÖYLE PEZEVENKLERDEN VH FELAN İNDİRMEYİN HEPSİ TUZAK İÇLERİNE PROGRAMLAR YERLEŞTİRİP BİLGİLERİNİZİ ÇALIYOR ŞEREFİ BOZUKLAR..

    YanıtlaSil
  13. arkadaşlar hılelerin çalışabilmesi için trojen virüsü olmalı ama zararları yoktur bazılarının bunlara daha bakmadım bende 1 tane wallhack var ama 10 dk sonra oyundan atıyo oyun 10 dk dan kısasa süresi atmıyooo bide oyunun içindeki txt dosyalarını silin hack shell kayıt yapıyor bc adıda dosyanın kurulu olan yerde bu dosya

    YanıtlaSil
  14. öldüğün yerde doğma hilesi de buldum hiç atmıyo oyundan sistemim win7 64 bit sp1 ve sahte işletim sistemim crackledim anlıyacagınız çalışıyoo

    YanıtlaSil
  15. mücahit çok ii hileler buluyosun bide aim bulsan çok makbule geççek

    YanıtlaSil
  16. https://www.virustotal.com/file/80c0ab4e13b39c7a36c757305e989b80524249e26b3d0530bc1f2c7381db8c3f/analysis/1335782874/ BEYLER VİRÜS TOTAL SONUÇLARI BURDA BİLGİSAYARINI SEVEN BU HİLEYİ KULLANMAZ AMA TABİ BEN PC Yİ SEVMİYORUM KULLANCAM ÇÖKERSE ÇKSÜN DİYOSUNUZ AÇIN KULLANIN 3 SAAT SONRA PC ÇÖKER SÖLİM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pc hakkında bilgiye sahipmisin acaba virüssüz hile olmaz unutma oda adam düzgün biriyse zararsız virüs yapar oda o kişiye baglı ben 4 gündür kullanıyorum virüs programıımıda kapattım pc çökmedi çünkü adam sistem 32 zarar vermiyoo hilee sadece sistem 32 deki poınt blank dll dosyasına giriş yapıyo hile

      Sil
  17. muco abi şu hiller bide atmaeasa 3 dk da atyor ne bçim hileler

    YanıtlaSil
  18. hıleler çaılışıyo ama atıyoo mkk virüslerde pc zarar vermiyo

    YanıtlaSil
  19. mücahit kardeş hilen güzel kullanıyorum sadece aim oyundan atıyoo ama oda güzel senden duvar arkasından hs atmayı istiyorum adam kullanıyo siiktti belamızı 5 dkka 60 kil head shotla bide bi zahhmet yapabilirsen sevinirim yada bulabilirsen

    YanıtlaSil
  20. Kardeş Program Kapatılıyor diyor PointBlank kapanıyor PointBlank demi sorun yoksa hacktemi anlamadım biliyorsan söyle yediden kurarım gerekirse

    YanıtlaSil
  21. bu site kuruldundan beri hileler ya girmiyor yada calismiyor en fazla 3 dk oynuyoz atiyor. mücahit buda calismadi. yapcaksan adamca yap

    YanıtlaSil
  22. arkdşlar kusura bakmayın hileler her pc ye ayrı uyuyor evde giriyom çalışıyor net cafede griyiom çalışmıyor bunu araştırıyorum


    ben mucoco

    YanıtlaSil
  23. bende atmayan vh war
    xp atma süresi:3 saat
    windows 7: 2 saat
    vista:1.5 saattir oynuyom atmadı kendm çıktım isterseniz link paylacaşm

    bu arada aksaraylıyım muco hemşeri olur x))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya bana lınk atarmısın kardes

      Sil
    2. kardeş banada atarmsn
      dabbe3131@hotmail.com hotmail buda facebook www.facebook.com/ertylmz

      Sil
  24. menulumu

    ben mucoco facede ekle konuşak mesaj at

    YanıtlaSil
  25. Eyv. çalıştı Arap serverda :D

    YanıtlaSil
  26. menü yok sadece antide açlışıyo w.hyi ilk kullanduğınız zaman ara sıra 20dkda bir atıyo ama genelde 1 saat ve üzrinde atıyo

    YanıtlaSil
  27. csde çalışıyo isterseniz burdan linkini verriyim perx injectörle injekt edip oyuna girin

    YanıtlaSil
  28. Abi atıo ya oyundan 10 dk sonra :/

    YanıtlaSil
  29. kardeş ben giriyorum youna aynı dediğin gibi yapıyorum ama ne wall var ne aim nede bok rengi pc yi yeni formadladığım için network filan hiç biri yok lazımsa halediyim hiç bilgi vermiyosun char kasmamız lazım cevap bekliyorum . poink black e yeni başladığım için pek anlamıyorum da point de arkadaş olmak isteyen ekleyebilir wall filan beraber buluruz

    www.facebook.com/romeo.hsn

    YanıtlaSil
  30. ne uğraşıyonuz kaçtane hile indirdim ya açmıyo yada oyundan atıyo bende bi tane hile var hiç atmıyor..8 aydır kullanıyorum sorun çıkmadı

    YanıtlaSil
  31. kardeş verirmisin ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://s2.dosya.tc/server12/pOw2Sp/WHCharmsSunday.exe.html BURDAN İNDİR [WİN XP İÇİN!!] oyundayken masaüstüne dönme bide ct ol..

      Sil
  32. beyle burdan indirilen hileleri müco nun verdiğile değil perx le açın o zmn olur haberin olsun müco hile fixlenmiş

    YanıtlaSil
  33. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  34. aga herşeyi tek tek kontrol ederek yaptım ama oyuna girdiğinde vhh adına hiçbirşey yok win7 32bit kullanıyorum

    YanıtlaSil


Yorum Kuralları
1. Küfür Yasaktır.
2. Reklam Yasaktır

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.