point blank wall hack windows 7 uyumlu 32 bit formülü - PointBlank
16 Ocak 2012 Pazartesi

point blank wall hack windows 7 uyumlu 32 bit formülü

GOD FC şerefisizi çalmaaaa çalmaaaaaaaaaaaaaaaaaaa




not:windows 7 /32 bitde test edilmiştir 60 dk atmamıştır
şimdi size yapmanız gerekenleri anlatacağım.



















windows 7 kullananlar denetim masasını açsın
klasör seçeneklerine tıklayın
görünüme tıklayın ve gizli dosya ve klasörleri göster diyin.

masaüstünden usere girin appdata klasörüne girin
local klasörüne girin sonra temp klasörünün içindeki herşeyi silin  user/appdata/Local/Temp yazması lazım bunun içindeki herşeyi silin

sonra nod32 programını ve denetim masasından güvenlik duvarını kapatın.

hadi iyi hileli oyunlar.yapamayan yorum atsın yardımcı olam


HİLEMİZ



indir:http://www.mediafire.com/?jq8qxglu6ofycp4
şifre yoktur.oyuna girdiğinzde otomatik olarak karşınıza çıkar
tuşlar:yön tuşları

12 yorum:

  1. şifre istedi?
    şifre ne?

    YanıtlaSil
  2. kardeş pass a bas masuk de :D

    YanıtlaSil
  3. şifre neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    YanıtlaSil
  4. user ii bulamadım bennnn

    YanıtlaSil
  5. nerden indircez

    YanıtlaSil
  6. olum nasıl indircem sitenden mi mucahit abi ben biliyom win7 ama pc mucoco90.blogst

    YanıtlaSil
  7. şire ne mucahit abi lütfen söyle

    YanıtlaSil
  8. sağdakine basın soldakine olcak tır

    YanıtlaSil
  9. yahu masaüstü user temple falan ne abi?

    YanıtlaSil
  10. yavru senin anlattıklarını yaptım whyide kabul ettirdim oynadım ama 60 dk yalan desem doğru:D 5 dk da atıyo:D sitenin hakkını ver kardes!!!

    YanıtlaSil
  11. yaa keylogger var arkadaşlar mücahit bunu kaldırır kesin bakın

    YanıtlaSil


Yorum Kuralları
1. Küfür Yasaktır.
2. Reklam Yasaktır

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.