arkdşlar - PointBlank
24 Ocak 2012 Salı

18 yorum:

  1. kardeş paylaştığın heşeyi takip ediyorum ama hepsi xp için ben win7 arıyorum bulursan veya denk gelirse paylaşırsan çok süper olur ayrıca vip hack de mi xpp için

    YanıtlaSil
  2. mucahit GAMER gibi bnde win7 wh istiyoryorum 32 bit. bulursan çok svinirim vip hackı da bnada verirmisin?

    YanıtlaSil
  3. arkdşlar ben win 7 32 bit kullanıyorum hiç biri çalışmıyor çalışmayacakta çünkü win 732 bit oyun oynamaya yönelik değildir
    ben internet kafede deniyorum ve arkşlara denettiriyorum

    YanıtlaSil
  4. Ne Zaman Gelıyo Vip Hack Kardes

    YanıtlaSil
  5. vip hack değime bakma normal menulu hack

    YanıtlaSil
  6. Ekle kardesim beklioz hadi

    YanıtlaSil
  7. her gun bir v.h dıyorsunda kardesım öyle ısmı olur alayı bugtrap verıyo vermeyen v.h varsa paylasın lutfen

    YanıtlaSil
  8. kardeşim senin pc bugtrap veriyo bak valla ben win 7 32 bit kullanıyorum her hile atıyo gidiyorum internet kafede deneyip size paylaşıyorum

    YanıtlaSil
  9. kardesım fixlenmeden paylassanda oynasak daha iyi deglmı pekı bende win 7 ulti 32 kullanıyorm

    YanıtlaSil
  10. Kardeş benim Laptopun özelliklerini yazacağım win7 hiç bir hacki çalıştırmıyor bug trap veriyor sence hangi işletim sistemini yükliyim ?
    Laptop'un Özellikleri :
    AMD Turion(tm) X2 Ultra Dual-Core Mobile ZM-84 2.30 GHz
    Yüklü Bellek(RAM) 4,00 GB ( kullanılabilir miktar 3,22 GB)
    Sistem Türü: 32 Bit işletim sistemi

    YanıtlaSil
  11. xp service pack 2-3 yükle

    YanıtlaSil
  12. Peki bunu evde kendim yapmam mümkün mü ?

    YanıtlaSil
  13. Kardes paylaş vh de oynayak ayrıca win7 - 32 bit berbat oyun için

    YanıtlaSil
  14. valla hiç denemediğim için bilmiyorum yarın paylaşacağım arkdşlar çok yğunum dolu ezberlenecek sure var

    YanıtlaSil
  15. Beeyler aklinzda zorunmu var ben her gun oynuyom bu hackle w7 32 bit hic atma sorunu olmadı valla allah razı olsun kardeşım senden

    YanıtlaSil
  16. cok teşekkur ederim kardesim saolasın :D

    YanıtlaSil
  17. of ya windows 7 32 bitim gene atıo oyundan

    YanıtlaSil


Yorum Kuralları
1. Küfür Yasaktır.
2. Reklam Yasaktır

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.